Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

För liten för solen!

227650-1015(Lånad googlad bild)
Jag är egentligen för liten för vackert väder! Åtminstone när jag kör bil.

Om solen skiner så som den gjorde igår och gör idag och jag fäller ned solskyddet vid förarplatsen så når jag knappt halvvägs upp till det och det gör således ingen som helst nytta!

Jag kom på mig själv igår med att vara rädd för att få bestående rynkor i pannan då jag skrynklar i hop hela ansiktet  när jag sitter och kisar vid bilkörning!

Dax att skaffa solbrillor! YES!
Välkommen tillbaka ljuset! Som vi har väntat!

Nu känner jag mig helt säker på att det blir tidernas vackraste sommar, inte alls som förra året!
Förra året var ju vi runt och tältade i Kroatien och Italien så jag drabbades inte så mycket av det tråkiga vädret här hemma men i år kommer jag vara hemma mycket och jag brukar ju ha tur så....visst borde det bli ett fantastiskt väder!
Nej, jag skojjar bara men man kan ju hoppas..!

Men visst är det förunderligt att man påverkas så positivt av att solen skiner!
Nu skall jag ut på ärenden igen...och vända upp ansiktet och insupa solens varma strålar och ljus!

Kommentarer
Postat av: Socrate

Håller med om att solen har en oerhört positiv inverkan på humöret. Själv kan jag knappt vistas ute när solen skiner som mest, pga mina ytterst ljuskänsliga ögon. Har bästa möjliga solglasögon med min egen styrka (ser suddigt utan) men det hjälper bara till viss del...måste helst ha skärmmössa oxå för att fixa utevistelse...knäppt men verkligheten är sån.
Skaffa du dig ett par sjyzzta solisar så du kan njuta fullt i solen!
Själv trivs jag inomhus på firman nere i källarvalven i det arkiv där jag jobbar...inte ett fönster nånstans - alltså noll koll på vädret där inte, men inget depp över mulet eller regn heller så "int vantrivs jag int".

vännen och idag kommentarbombaren Socrate

2008-02-14 @ 11:30:04
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: ejmis

Ha en fin Alla Hjärtans Dag!

2008-02-14 @ 11:46:05
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Junitjej

Hej! Här får du en stor kram av mig!
Jag önskar dig en trevlig Alla hjärtans dag!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2008-02-14 @ 13:29:40
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Tierra

Hej vännen !

Ja, solglasögon kan ju kanske vara bra ibland... fast idag var det ju mest bara soligt på förmiddagen...

Skönt att se att du har att göra, att du betar av dina ärenden (listan?) med liv & lust... hoppas att allt går bra och att du får en fortsatt bra dag och en trevlig kväll !

Varma hälsningar, Tierra

2008-02-14 @ 15:56:13
URL: http://filmjolk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0