Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Framsteg.


Först av allt! Tack ni som smsat mig ert telefonnummer som jag bad om igår! Denna vädjan hänger naturligtvis kvar eftersom jag verkligen lider brist på alla mina vänners telefonnummer nu pga telefonbytet och min förra telefons plötsliga död.
image1024

Jag köpte ju en stegräknare igår som jag satte på mig på eftermiddagen, tror det var vid 16-tiden. Jag gjorde inget speciellt utan levde som vanligt och åkte sedan till jobbet för ett nattpass. Det var ur-lugnt på jobbet och jag upplevde det som om jag satt ganska mycket men ändå hade jag lyckats få ihop 8741 steg!

Tänk om jag hade fått in min promenad på 1 tim och 20 minuter samma morgon också då hade det blivit ordentligt med steg!

Sen började jag fundera...
För att må bra skall man ju trava runt 10.000 steg per dag har jag hört någonstans.
På Anna Skippers program, "Du är var du äter" fick deltagarna sist i uppdrag att gå 6500 steg om dagen! Men det är ju absolut ingenting?

Jag ska satsa på åtminstone 10.000 steg normala dagar.
Jag känner mig riktigt på gång igen!

Kommentarer
Postat av: syrran

Go for it girl! Go for it!
Ny Frächa Borthy bild fixar vi snart!
Kram.

2008-02-20 @ 04:40:08
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: anncka

Hej!
*skrattar* Om det ändå vore jag på bilden, nej det är en lånad bild!
Ha det gott//Kram

2008-02-20 @ 06:13:20
URL: http://anncka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0