Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Mobbningsfri zon.

Vill debattera detta ämne som upprörde mig lite igår.

När jag lämnade min yngsta son i en skolas gymnastiksal igår för att han skulle ha sin fotbollsträning föll mina ögon direkt på skyltar som satt uppsatta på omklädningsrummens dörrar.

HÄR RÅDER MOBBNINGSFRI ZON!

Mobbningsfri zon i gympasalens omklädningsrum?
Bara där?

I mina ögon är det inte okay att mobba någon någonstans!

Hur tänkte de som satte upp skyltarna för det måste ju ha varit vuxna på skolan som satt upp klisterdekalerna?
På skolgården är det okay att mobba men när man står naken i omklädningsrummet kan det vara lite känsligt?

Usch och fy! Fel fel fel!

Kommentarer
Postat av: Mor

Håller med!! Helknasig skylt......

2008-02-18 @ 19:16:26
Postat av: A

Det där tycker jag också är helt fel.... Vilka signaler ger det egentligen ? Alla zoner ska väl vara mobbingfria. Hoppas du har haft en bra dag =)

2008-02-18 @ 20:07:04
URL: http://amittilivet.blogg.se
Postat av: annebelle

Verkligen idiotiskt.

2008-02-18 @ 23:14:01
URL: http://annebelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0