Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Senaste dygnet?

Senaste dygnet, vart tog du vägen kan man undra?
Har "gått av" efter 4 nattpass.

I går morse, jag minns knappt, så mycket sova ligger i mellan men vi tog barnen för odling som otippat inte var positivt på streptokocker.

Sen ned i garaget på firman och meka ut batteriet ur min bil.
Vi tog hem det och det fylldes med vatten eftersom det var torrt som fnöske och sedan sattes det på laddning.

Vid10-tiden  i går fm visade stegräknaren på 10 517 steg när jag lade huvudet på kudden och somnade.

Vaknade vid 15-tiden.
Hittade alla fina kommentarer jag fått av er på mitt förra inlägg och det känns skönt att ni nu vet fast det var lite jobbigt att hitta orden till det inlägget och läskigt att trycka på publiceraknappen!

Sen snabbt på med kläder och ta mina 2 grabbar och en liten kompis till den yngsta och springa iväg till pendeln för att  åka in till stan där småkillarna skulle ha Aikidoträning.

Jag och stor grabben A tittade på men sen smet vi ut och jag tog en Latte på Seven-eleven.

In i lokalen igen och då hade kompisens pappa klätt om till sina Aikidokläder, han är vad jag förstår väldigt duktig på den sporten och när barnens träning var slut försökte de allasammans lära mig att göra bakåt-kullerbyttor och andra små enkla saker.....
jag kände mig som en orullbar köttbulle!

Direkt därifrån blev vi alla upphämtade av J och vi åkte hem och hämtade bilbatteriet och vi åkte till min firmas garage och provade.
Bilen startade direkt! Skönt!

Jag och köpte pizza till oss som vi slukade innan vi tittade på Lets dance och Hjälp!

Sen var det sov-time igen och stegräknaren hade bara kommit upp till 5274 steg....men jag hade ju inte varit vaken så många timmar det dygnet.

Jo, jag somnade konstigt nog, eller kanske tack vare 1 glas vin.
Nu skall jag fixa helg-frulle!

Kommentarer
Postat av: britten

helgfrukost och melodikryss..mums !

2008-02-23 @ 10:44:32
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: A

Känner igen det där med att det kan kännas läskigt att trycka på publiceringsknappen =) Så var det för mig när jag berättade om sommaren..... Men oj vad vi är modiga =D Kramen på dig....

2008-02-23 @ 11:24:49
URL: http://amittilivet.blogg.se
Postat av: Mor

J A G har gått över 11.000 steg J A G, men det är när jag går med på alla hålen på vår golfbana.Snart
hoppas vi på öppnandet av densamma å då blir det dags igen.

2008-02-23 @ 19:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0