Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Strukturerat nästan kaos.

227650-1017
Fredag eftermiddag. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag?
Inte så att jag har bloggtorka jag är bara lite ofokuserad pga att jag har så förbaskat körigt runt omkring mig i livet just nu.
Tilläggas bör väl dock att livet ändå börjar kännas riktigt bra igen!

Tankarna och viktiga saker som måste göras dansar runt i min arma skalle. Jag försöker hålla skärpan men är på gränsen att tycka att det är lite för mycket att hålla reda på.

Min lista fyller jag på kontinuerligt med saker som måste göras och samtal som måste ringas inom den närmaste framtiden och jag arbetar strukturerat och bra med att beta av dem.

Skulle inte klara av livet utan att-göra-lista just nu!  
Jag är ändå nästan lite stolt att jag på något sätt hanterar situationen riktigt bra andå! ...men min hårddisk är temporärt propp-full!
Jag längtar till att livet skall lugna ned sig men det kommer ta ett tag innan allt är klart.

Jag trivs normalt att jobba under viss stress, ha ett ganska hyfsat livstempo i allmänhet men har tendens att falla ned i stresskonen om jag tappar fotfästet, att det blir FÖR MYCKET.
Än så länge har jag fotfästet och går mot bättre tider.

Ja, sedan skall man sköta jobbet också, fast det känns nästan som piece of cake, som vilopaus i nuläget. 
I denna stund har jag en lugn stund på jobbet.
Har bara fredagskvällspasset denna helg.
I morse gick jag upp 06.30 och efter att barnen var lämnade drog jag igång i 120 med listan. Arbetade på duktigt men var uppe i varv ordentligt när jag kom till jobbet kl 12.00.

Hoppas alla har en trevlig fredagskväll!
Ps. jag förstår att mina inlägg just nu är skitmärkliga och trista att läsa men kvaliten i bloggen blir så varierande som livet är antar jag. :-D återkommer med förklaringar lite längre fram!

(Lånad googlad bild. Sökord: Stress)

Kommentarer
Postat av: syrran

I helgen sätter du dej i soffan med fötterna på bordet!!!!Pausa!
Duktig du är med listan ändå!

2008-02-15 @ 17:50:24
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Camilla

Jag håller med syrran din här ovanför. Ta en riktigt skön, avkopplande helg och bara njut av sol, ljus, godis, vin, god mat och fötterna på bordet. Nu har du varit superduktig sååå länge att du måste unna dig en "bara-vara-helg". Tråkig jag låter va? ;)
Kram och tack för din goa kommentar hos mig i kväll, jag blev jätteglad! ♥
Sköt om dig vännen, jag är rädd att du tar i lite för mycket med allt fixande.

2008-02-15 @ 19:46:27
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Andreas

Sköt om dig i helgen!

Andreas

2008-02-15 @ 22:24:03
URL: http://a5.blogg.se
Postat av: Camilla

GRATTIS på födelsedagen!
Hoppas att du får en jättefin dag i lugn och ro!
KRAAAAAAAAAAAAAAM min goa bloggis! ♥

2008-02-16 @ 07:37:01
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Lisa

Vi hade en trevlig fredagsmyskväll, jag hade hanna 4 år här så vi mumsade popcorn och drack saft och tittade på superzebran :)

2008-02-16 @ 09:45:29
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: britten

Ja så är det verkligen att kvaliten på bloggen kan få variera ..Livet gör det också...jag är så jätteglad att mång atycker om det man skriver det är verkligen en uppmuntran, men bloggen har också i mitt
fall blivit lite av en terapi för mig själv och då måste det bli lite varierat innehåll...just nu har jag en virus på balansnerven så det jag skriver nu blir nog uppblandat med en hel del stavfel och konstigheter , men det får gå det oxå...

Hoppas att du får en fin helg med mkt avkoppling. Solen skiner ute men det är kallt

2008-02-16 @ 10:36:30
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: annebelle

Mmm, ibland blir det bara för mycket. Hoppas att du får en vilsam och fin dag! Grattis!

2008-02-16 @ 11:11:13
URL: http://annebelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0