Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Tur jag inte har köpstopp...

Då skule jag verkligen ligga risigt till för i dag har jag spenderat lite oplanerat.
Först var det ju sminket i morse...vi behöver väl inte närmare gå in på priser.

Sen var det så att jag skulle köpa en present till syrran som strax fyller år och då råkade jag i samma veva hitta en stegräknare.... ja, jag tänkte bara prova och den var så duktig att den kunde räkna ut km och kalorier också.

Sen kom vi till den inte lika planerade och inte så billiga tunga pucken....
Min mobiltelefon har mått väldigt dåligt en tid... den har varit kritiskt sjuk för att vara helt ärlig, flimrat och fladdrat på skärmen och igår kväll föll den i koma.
Den lyste men ingen var hemma! Inte en siffra eller bokstav på skärmen.

Jag försökte med allehanda trix så som att skaka den och slänga den i golvet men inget hjälpte. Jag gav upp den men i morse låg den där och fungerade igen.

Man blir ju glad för plötsligt hade jag vänner igen. Den tog ju med sig alla nummren in i komat...men jag han inte rädda dem innan den somnade in för alltid!

Det blev att jag fick akutköpa en ny telefon idag, helt utan förberedelse eller funderingar på vilken modell eller vilka behov jag har.

Kommentarer
Postat av: annebelle

Men det har ju jag...köpstopp alltså. I natt DRÖMDE jag att jag shoppade. :-D

2008-02-19 @ 10:23:09
URL: http://annebelle.blogg.se
Postat av: Camilla

Jag ska banne mig testa köpstopp i mars. Har även maken med mig på detta. Känner mig lite småstressad nu att hinna köpa allt i februari i stället... =) Kanske fel...
K R A M!
Din mobil såg ju jättebra ut! Jag har en gammal på 2 år, men den är jag nöjd med, så den får hänga med. Det är kamera på den också, men ingen superkvalitet direkt.

2008-02-19 @ 18:04:21
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0