Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Dax att förbli vaken!

Angående nyårslöftet. Man kanske skall köra : Ta från de rika och ge till de fattiga i stället?
image916

Jag somnade om i natt efter mina 3 timmar med läsning, bloggande och tvätt. Bara det tyder ju på att jag är i onormalt skick!

Sitter dessutom och gäspar nu igen när jag bara varit vaken 2 timmar, inte bra!
Känner mig lite skum på något vis, orkar inte mycket men jag kan inte närmare sätta fingret på vad det är.

Nu ämnar jag i varje fall hoppa in i duschen och skrubba av mig klen-känslan och se om det går att återuppstå.
Jag har varit på jobbet i värre skick men jag får väl hålla en lite lägre profil idag för jag är verkligen inte på topp!

Lilla mamma, var inte orolig, det är nog bara någon barnsjukdom jag drabbats av, jag är ju inte 40 fyllda och har kanske inte haft dem alla än?
Nu börjar jag låta som Peter Harrysson....

Om det inte var så att man får fortkörningsböter när man tar en flextimme så skulle jag vilja be Jada om en idag men jag tror inte att jag vågar, blir så dyrt!
Nu ska ungarna och jag snart iväg och handla lite grejjer till marsvinen och lite annat man måste ha.
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken underbar bild! Får jag ta med mig den?

2008-01-04 @ 13:01:47
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: amonym

Var rädd om dig vännen! Det låter som du har nån skit i kroppen eller så är den i stort behov av reflektion och återhämnting!!!! Lyssna på din kropp! Gillar din "ta från de rika och ge till de fattiga" idé - men vad gör man när man liksom är mer jämn"rik"???+

2008-01-04 @ 13:18:02
URL: http://amonym.blogg.se
Postat av: Borthy till Junitjej!

De sköna damerna hittade jag i Vickes härliga blandning. Alltså Vickes hemsida!

2008-01-04 @ 13:31:36
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Borthy till Amonym!

Ja då blir det värre? Jag har aldrig reflekterat över att man skulle kunna vara lagom rik all over
;-)
En kvinna vill ju egentligen bara vara fet på ett ställe och det är ju ögonfransarna...kanske blir svårt... Vi får grunna på det här. tror ändå att om du ska springa Maran kommer dina problem med rikedom snart vara ett minne blott! kram

2008-01-04 @ 13:35:09
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Camilla

Jag tror också att kroppen helt enkelt behöver vila efter alla jobbiga nattpass kring julhelgen. Ta det lugnt nu och krya på dig så gott du kan.
Jag har sovit exakt 0 minuter i natt, det är ju nästan värt ett pris... Jobbigt! Ska upp på gymmet nu och ta en vattenmassage för mina ömma axlar, orkar inte träna i dag.
K R A M!

2008-01-04 @ 13:44:40
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: tyska Anja

Dear Borthy!
Oroar dig inte, du ser fantastisk ut... sprudlande och vacker... Verkligen!!! :-) Man kan nästan vara avundsjuk... he he..
Ha en bra kväll! Kram, Anja och Cilla!

2008-01-04 @ 15:26:39
Postat av: Tierra

Hej vännen !

Tittar in en kortis innan det börjar bli dags att packa ihop här på jobbet innan helgen. Håller med de övriga... försök hitta lugnet... kurera din förkylning... och samla dina krafter... tid nog kan de komma till användning.

Om du vill kan du ju alltid titta på en film i helgen... har just lagt upp ett litet tips på en i min blogg ;-)

Sköt om dig och ha en riktig trevlig helg !

Varma hälsningar, Tierra

2008-01-04 @ 16:11:45
URL: http://filmjolk.blogspot.com
Postat av: Socrate

Bilden med korsettdamen är ju klockren! Kopierar direkt - känsligt att visa Mrs Socrate dock..."den pekar ju på det allra som känsligaste ämnet en man kan dryfta med sin kvinna, även om det ALLTID är hon som endast har "virtuella" problem med vikten.
Jag skriver virtuella bara för att så ser jag dem.
Klaga ska man ju - oavsett läget.
Vad gör vi i helgen då???
Hela familjen Socrate ska på bröllop i morgon för ovanlighetens skull - var nästan 2 år sen nu. SKA BLI KUL!

TA'T LUGNT I HELG OCH VILA DIG I FORM!

hälsar vännen Socrate

2008-01-04 @ 16:22:52
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: pappa B

Jasså du, tubsockor var det ju frågan om. Enligt profilbilden på dig där magen hoppar upp i BHn behövs inte mina beg. tubsockor. Vila nu lite och så ut på en uppfriskande promenad med stavar. Inga kärringalyft på pinnarna utan riktigt rejäla stavtag så försvinner kalorierna på nolltid.
Nu skall "Skogarnas Konung" och pappa B börja "ungkarlsmyset.
Kram och en trevlig helg.

2008-01-04 @ 18:59:35
URL: http://www.pappab.webblogg.se
Postat av: britten

skrubba bort klenkänslan !! det gillar jag köper det ska hoppa in i duschen och göra just det,,,

ha en fin helg / kram

2008-01-04 @ 19:00:10
URL: http://pyrobritt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0