Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Inte så många avbetade punkter på listan idag.

Tur jag betade av så mycket som jag gjorde igår på min lista för idag händer inte mycket.
Båda grabbarna är ju hemkomna och hängiga.

Jag mötte upp stora grabben A  vid tåget och så åkte vi alla tre till djuraffären och lämnade tillbaka marsvinet som inte tillhörde vår familj.
Vi beställde ett nytt som skulle komma om 2 veckor, en liten virvel med brunt ansikte.

Sedan plågade jag mina gossar att hänga med när jag skulle storhandla.
Det var verkligen ett måste att handla inför helgen.

Jag blir alltid så förvånad att man får så otroligt mycket för pengarna på Willys. Jag handlade så otroligt mycket mat att bilen bågnade i sina former när den var färdigpackad och det hela gick bara på 1500 kronor!

Jag borde verkligen alltd handla där, så jobbigt är det inte att fara dit men ändå gör jag det inte, varför kan man undra? Måste bli bättre på det.

image921
Snart skall jag stoppa in kycklingar i ugnen på barnens önskemål och till kvällen blir det stillsamt med lite godsaker och sedan titta på Lets Dance!

I mitt nästa liv skall jag lära mig dansa, det är verkligen något jag skulle vilja lära mig! Tror faktiskt inte jag skall vänta till nästa liv, det kommer att ske snart, var så säker!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack för tipset! Let´s dance måste man ju kika på.
Hoppas ni får en mysig fredagskväll - men vad är det jag läser...? Har ni bytt ut tacos mot kyckling? Är det månne en nyskapad familjen Borthy-trend? Här kör vi tacos tror jag, fast vi inte har barnhelg ens.
K R A M!

2008-01-11 @ 15:32:21
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Tierra

Hej vännen och tack för DIN kommentar !

När det gäller RSS så klipper jag in länken till samma ställe som jag gjorde i kommentaren hos Amonym... men hon har inte publicerat den ännu...

Läs mer om RSS här: http://sv.wikipedia.org/wiki/RSS

Jovisst, stämmer mycket av det du skrev... men ibland så sitter även jag vid datorn och bloggar på kvällar och helger... faktiskt... de gånger jag får lite "egen tid"... ;-)

Sköt om dig och ha en trevlig fredagskväll !

Varma hälsningar, Tierra

2008-01-11 @ 16:41:06
URL: http://filmjolk.blogspot.com
Postat av: syrran

Jag har redan bestämt mej! älskar lägenheten redan.
Höres!

2008-01-11 @ 19:25:36
URL: http://majjanw.blog.se
Postat av: Junitjej

Borthy, det har du rätt i! Under vardagen reflekterar jag ibland, när saker och ting händer, att detta kan jag skriva om i bloggen. Eller när kameran är med: Detta måste jag fota för bloggens skull.

2008-01-11 @ 20:12:47
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: syrran

Man kan göra mycket med en " stor o lång balle" :) Sitta i sommarkvällssolen o dricka vin tillexempel..

2008-01-11 @ 20:58:08
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Andreas

Willys vinner inte alla prisjämförelser, men det känns som att man får mycket för pengarna där. Speciellt frukt och grönt.

Jag skulle a lärt mig spela piano, gitarr och munspel om jag hade fått börja om.

Ha en skön helg!

Andreas

2008-01-12 @ 00:30:18
Postat av: Socrate

Om vi ska tala om Let's dance kan jag säga att när det sänds DÅ SITTER JAG FRAMFÖR TV'n och tittar.
På PÅ SPÅRET! Är mer fascinerad av kampen mellan HoaHoa/Hagen och Wester/Lundberg. De är enormt kunniga och även roliga. Jag och äldste sonen kollar på 14-tummaren i köket och mor och de små uppepå på "stora TV'n" (ja de sitter alltså inte uppepå själva TV'n utan själva TV'n är uppepå i huset...) på Let's dance. 15-åringen är som regel med kompisar och inte så intresserad av någondera.
När På spåret är slut blir det nog Let's dance även för mej...underhållande är det utan tvekan.

NATTI NATTI & TREVLIG HELG från vännen Socrate

...som inte känner nån ättikssmak alls längre...

2008-01-12 @ 02:44:20
URL: http://socrate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0