Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Softar med en kopp te.

Bara jag och stora sonen hemma. Vi ska om en liten stund åka till hans klarinettlektion men till dess, några minuter slog jag mig ned framför datorn med en kopp te. Är trots allt förundrad över att min dag blev så tokig fast jag själv mådde så bra i morse?

Hur som helst, eftermiddagen blev rolig, vi körde lite interna tävlingar som nog inte lämpar sig att beskriva i skrift här men för invigda kan jag väl säga att vi tog tid på hur fort en utflykt kan gå och jag kan säga att jäklar vad det kan gå undan, 20 min exakt!
Möjligen kan tiden kortas max 3 min om man får samarbetet med yttre instanser att flyta ytterligare mer optimalt!

I övrigt har jag som sidoverksamhet idag hållit på med att få mitt schema för kommande period klart och försökt att tillfredställa alla parter inklusive mig själv i den frågan.
Ingen lätt historia och när det väl var klart och jag fått igenom ledigt påsklov upptäkte jag att jag lagt ledigt påsklov fel vecka!  Bara att börja om!

När jag kom till skolan för att hämta minsta grabben sade han det var skridskor för honom i morgon och stora grabben sade i samma andetag att han hade skridskor måndag och onsdag i nästa vecka....det bara snurrar i skallen på mig!
I kväll är det jag som sätter mig ned och gör ett veckoschema med alla stående tider för just nu vet jag ingenting!

Kommentarer
Postat av: maria

Nog för att det är ett h-vete att LÄGGA shcemat, men diffningen tar kål på en. :/

2008-01-14 @ 17:56:39
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: Junitjej

Hej hopp!
Ha en trevlig kväll! ♥

2008-01-14 @ 18:47:32
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Pensionären.

Lite kommer jag ihåg när ni tjejer var små och skulle på olika aktiviteter men jag tycker nog att det verkar som du har mycket mer att stå i än vad jag/vi hade.........Så rätt som det är en dag så har killarna flyttat hemifrån och lugnet och freden brutit ut.
Det går fortare än man tror när man är mitt i livet som Du/Ni är nu. Man tänkte inte på annat än att allt skulle fungera bara. Men så var man trött ibland också, till förbannelse.

2008-01-14 @ 19:30:43
Postat av: cyberspunken

Hello =) Ibland behöver man ta till strukturhjälpmedel i vardagen... schema är bra för alla inblandade ;-)
Om du orkar hinner och vill så har du en utmaning hos mig... =)

2008-01-14 @ 23:06:43
URL: http://cyberspunken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0