Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Timmar som läggs till timmar...

I dag nöjjer jag mig med att när jag har tid läsa mina vänners bloggar! Det muntrar upp och glädjer mig.
Det finns väl sällan något stort att rapportera om i mitt liv men i dag tar det nog priset!
Firman 07.00-21.30. Say no more!

Jag kan nog inte säga att jag drabbats av en torka det är bara det att absolut inget händer... och om något händer lämpar sig detta inte för mitt bloggliv.

Det som händer i mina tankar och i mitt inre vill jag inte skriva om! Så är det ibland.

Timmar har lagts till timmar idag. Slösats bort och blivit relativt oanvända. Dyrbara timmar av mitt liv.
Ja, det här lät ju muntert men så illa är det inte, är bara lite smått less nu.

Vi hörs mer i morgon, då blir det andra bullar av!  Kram alla ♥

Kommentarer
Postat av: britten

å ja så är det ibland.

Men du goa ger så mycket av dig och din energi så att du kan finna lite glädje hos dina bloggvänner är dig sååå förunnat, att du känner dig lite less är tråkigt men
jag önskar och tror att du vaknar upp i morgon bitti full av livsglädje och att din possitiva livssyn är där..

stor stor styrkekram

2008-01-20 @ 19:57:21
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Maria

Tack tack, jo igår var det examen med stor fest. 437 personer:) Iva-sköterska var inte illa=) Natti natti! Hoppas du får en bra vecka nu!

2008-01-20 @ 23:11:28
URL: http://mizty.blogg.se
Postat av: Socrate

Inga stora ovationer här heller över nyss avslutade dag. Tog en 6km promenad i härligt väder med frugan och det tillhör inte vanligheterna i mitt klådiga liv...det kliade gott när vi kom hem men det var det värt...så det var faktiskt "en höjdare" i min dag. Håller med Britten om att man sällan blir nedstämd av att läsa din blogg så "keep on bloggin'.
En sak som vi här i Sävsjö var glada över angående ämnet att "ingenting speciellt hände" är att vi klarade oss ganska helskinnade genom "stormen som inte var nån storm". Kommunens krisgrupp var "på tå" men behövde inte mobilisera nåt nämnvärt så i det perspektivet är det skönt ibland "när inget händer" .

HA EN TOPPENVECKA - önskar vännen Socrate

2008-01-21 @ 00:26:58
URL: http://socrate.blogg.se
Postat av: amonym

Håller helt med föregående kommenterare.....aldrig tråkigt att besöka denna blogg=) Och oanvända timmar behöver inte vara bortslösade.....ibland måste man vara avkopplad, nedkopplad och lite avstängd för att ladda batterierna. Min mamma brukar säga att det är bra att ha lite tråkigt.....så man märker skillnaden när man har roligt=) Gissa om jag säger det till mina barn=)????

2008-01-21 @ 09:00:21
URL: http://amonym.blogg.se
Postat av: Borthy till allmänheten!

Ja men, jag menar, så illa var inte dagen, jag var ju faktiskt på jobbet 7.00-21.30, på min fina firma och hade bra saker för händerna men ändå...ni vet...lite less bara :-D Kramar

2008-01-21 @ 12:30:52
URL: http://borthy.blogg.se
Postat av: Idarfelicia

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!

2008-09-23 @ 10:04:01
URL: http://idarfelicia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0