Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Vaken och upprätt igen!

Vaknade nyss på riktigt och har sovit ganska bra fram till 14-tiden då de som ritade världskartan flyttade Beirut hit plötsligt (eller något annan krigshärjat place , jag var litte simmig i huvudet av sömnen så jag var inte ute och kollade upp exakt hur staden såg ut)!

image910
Krut som ekar mellan väggarna. Eftersom man inte varit med om krig blir man ju inte rädd men tänk på alla flyktingar som har traumatiska minnen, fy fasen för att höra detta kan jag tänka.

I mitt förvirrade tillstånd trodde jag ett kort ögonblick att kanske en tronarvinge var född och att det sköts salut men det verkade vid närmare eftertanke inte heller helt rimligt.

Sanningen: Helt vanliga stockholmare som sköt upp smällarna från i natt. Varför skulle de be om ursäkt, det var ju jag som sov på fel tid!

Undra hur det gått för alla hundar?
Förra året fick de ge lugnande till grannens hund. Vår katt verkar ta det hela med ro, han har legat i mina knäveck hela dagen och sovit.

Nä, nu är det  vakna-kaffe som gäller!

Nu kom jag på något, det är ju 1/1 idag och då gäller nyårslöftet, usch vad jobbigt det blev...måste alltså äta omelett till kaffet!
Oj vad gott det ska bli men ska man sitta snyggast i jeansen så blir det till att sköta sig lite bättre!
Bloggregistret.se"border="0"/

Kommentarer
Postat av: Cassie

Hej, svara gärna på min fråga i min blogg.

**Cassie*

2008-01-01 @ 16:50:07
URL: http://cassie92.blogg.se
Postat av: Sofia

Och jag som ska börja dagen med en Pizza, nu fick jag dåligt samvete. :)

2008-01-01 @ 17:00:13
URL: http://nostalgitrippad.blogg.se
Postat av: Camilla

God morgon! Hur många nätter ska du slita, innan du får ledigt? Drygt att vakna i en krigszon, fick inte ungarna slut på smällare och raketer i går? Här var de då krigszon redan då... Vår katt var livrädd, satt och skakade under sängen. Tufflan! Sedan sov hon så gott bredvid mig hela natten, gick inte ens ut på sin vanliga 4-promenad.
Kramelikram! Hoppas verkligen att du är ledig i natt.

2008-01-01 @ 17:42:25
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0