Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Beroccaeffekten!

Sista natten nu för denna omgång. Har sovit riktigt bra på dagarna, till och med längre än vanligt och varit betydligt latare än vanligt!

Nu i eftermiddag när jag satt och åt frukost satte jag på datorn.
Mycket förvånande och trevligt hade en gammal kompis från Holland hittat mig på Facebook och skrivit ett brev! Det var verkligen roligt att få kontakt igen!

I går började jag med Berocca igen och i eftermiddag vaknade jag med städintresset på topp!
Det var länge sedan kan jag säga!
Man kanske ska ta Berocca någon gång i veckan trots allt...

Jag hoppade ur sängen och rev ur sönernas rum inpå bara skilettet och totalsanerade.
Marsvinensburen fick sig en tuff omgång likaså.
Jag har verkligen svårt att få till det, att städa den 1 gång per vecka som man ska göra då det är så förbannat tråkigt och veckor går så fort i just dessa samanhang!

Hade nog för avsikta att städa mer i kväll men så kom jag i telefonpratartagen så det blev liksom inget av med det men jag känner dock att jag är på gång igen!

Det känns som hela Sverige har semester nu och bara jag och några få till är hemma och sköter vardagen.
Det har trots allt känts ganska bra och vi på jobbet har haft riktigt roligt tillsammans och utöver det har jag roliga saker på fritiden att se fram emot inom kort!

Kommentarer
Postat av: vivan

Jag är så dum..men vad är berocca för något...medicin?

skönt när man får sova yt...kramiz

2008-07-10 @ 23:05:44
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Kraka

Berocca... ryser av obehag

2008-07-10 @ 23:44:30
URL: http://kraka.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Borthy till Vivan!

Berocca är ett vanligt vitamin-kost-tillägg :-D!

2008-07-11 @ 03:10:35
Postat av: maria

Skilettet....

Läget bra med mej!

Hoppar Maiden fest i helgen. IKEA hägrar.

Må så gott!

2008-07-11 @ 10:57:17
URL: http://mariasfotografi.blogspot.com
Postat av: sweetmama

Hmmm....

Har aldrig provat Berocca men om man får sånna superkrafter som du beskriver kanske det vore värt ett försök. Ska ner till Apoteket idag och visst finns det att köpa där ?

Kram på dig "Superwoman"

2008-07-11 @ 11:13:38
URL: http://sweetmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0