Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Åter vid tangenterna!

Halloj igen!
Mamma ringde nyss och undrade om jag gått upp i rök? 4 dagar utan att visa mig i bloggen!

Nej då, jag har inte gått och försvunnit, det uppstod bara en naturlig liten bloggpaus så där som det kan bli...ja ni vet.

Dessutom sitter jag just nu och skriver vid min nya laptop som jag köpte i Karlstad i midsommar tillsammans med Bästis Darr.
Vi köpte likadana för då kan jag fråga henne när det kör i hop sig för mig på datafronten....

Tog mig lite tid att få igång denna lilla härlighet, speciellt galen blev jag på att försöka göra den wireless genom att koppla den till routern...så långt gick det bra, att koppla till den men men det jag spenderade oproportionerligt mycket tid på var att försöka göra routern krypterad....grrrr....inte lyckats än.
Någon som vet? Kommer så långt på installationsskivan som till att man skall mata in användare och lösen....grrr...var hittar man det?

Just nu har jag lite massor att fixa med så jag ska bara säga att jag återuppstår här i bloggen och vill också läsa i kapp mig hos er mina vänner till kvällen! Hörs snart!


Kommentarer
Postat av: Kraka

Skönt att du är tebax!

2008-06-24 @ 22:26:58
URL: http://kraka.zoomin.se/blogg.html
Postat av: ejmis

Kul att du är tillbaka =)

2008-06-24 @ 23:25:50
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0