Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

En jätterolig dag!

Men nu var det väl attans vad svårt det var att komma till skott och blogga! Dessutom skickar internet ut mig hela tiden!

I går var en toppenrolig dag!
Kidsen åkte med J ut till skärgården och jag softade under förmiddagen, fixade med gardiner och lite annat!
 
(Camillas kamera, servitören är fotograf!)

Kl 14.30 hade jag och Camilla stämt träff inne i stan!
Det var första gången jag träffade någon från Cyberspace och jag var nästan nervös!

Tänkte: Tänk om jag inte är den hon trodde? Tänk om jag inte är som hon fått uppfattningen om i bloggen?
Jag var liksom aldrig orolig att hon inte skulle vara som den som jag trodde, bara orolig att jag inte höll måttet....Knäpp man är!

Hur som helst var det så roligt att äntligen få träffa henne och även lite kort också  hennes make.
Jag kände igen dem direkt och vi började prata direkt, om allt.
...Nästan lite svårt att hinna debattera alla ämnen på bara några få timmar!

Vi gick och åt Sushi och även där hade vi normal och likartad tjejvånda : Var skall man äta? Till slut tog vi bara ett "vuxenbeslut" och satte oss på ett ställe. ( Tror man måste göra så annars blir det tillslut migrän av blodsockerbrist! :-D)

Camilla berättade för mig att man visst fick ha med sig kamera på konserter så då tog jag tillfället i akt och köpte en liten pocketkamera som jag funderat på så länge.

Sen var vår tid plötsligt över och Camilla skulle vidare och likaså jag. Jag hoppas vi snart kommer ses igen.
Jag gick till Snaps på medborgarplatsen där mina vänner väntade.
Lätt som en plätt mutade jag personalen på Snaps att låta mig få ladda kamerans batteri
i deras kök :-D  !

Efter en timme på laddningen av batteriet och mig på Snaps så försökte jag starta upp kameran. Vilket nedköp!
Den tog överhuvudtaget inga kommandon! Något var allvarligt fel!
Jag hade på känn det var något med minneskortet och det visade sig i dag när jag gick tillbaka med kameran till affären att det var minneskortet som det var fel på.
Lyckades få 3 kort som fångades upp av det glappa minneskortet på konserten sedan var kameran helt död!

Nåväl vi promenerade i från Medborgarplatsen bort mot Zinkensdamm och klev in på gräsplanen lagom till att Thåström började som förband.
Han sjöng med sin härligt skrovliga röst sig rakt igenom hela sin karriär men jag tycker inte han tog i sitt sexigaste på "Märk hur vår skugga" även om han var bra!

Sen kom de, killarna vi väntat på!
Med hela sin självklarhet, självsäkerhet, ödmjukhet och självironi! De njöt ut sin konsert i ett perfekt ljud och till en älskande publik. Naturligtvis stod jag längst fram. Såg deras leenden och hörde allt!

Bara en sak gjorde de fel, de spelade inte Columbus. Hur kunde de glömma/skita i den?
Annars var det hundra procent!

Foto: Borthys kamera som hade fel på minneskortet men som är utbytt och funkar från och med idag!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tjena tjejen! Tack själv för en supertrevlig lördag! Jag önskar att jag hade kunnat hänga med på konserten jag också - tur att du i alla fall fick 3 bilder på våra killar!

Ha ha... ja, det kändes lite som en dejt faktiskt, men det gick ju över fort. =) Så klart att vi kommer att ses igen, säkert innan sommaren är slut.

Ha en fin kväll så länge!

Nu fotboll här! Heja snyggo-Spanien!!!

Kram!

2008-06-29 @ 20:20:54
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Anne

Hej. vad skönt ni verkar ha haft det hemma i byn. Jag saknar verkligen den hålan men har ju inte någon direkt anledning att åka dit längre, åker och besöker Affe och Mona men tyvärr blir det allt mer sällan.

Är det bara vi Eskilstuna bor som inte gillar Kent? Jag förstår bara inte vad som är så bra med dem men kul att andra tycker om deras musik i alla fall.

Ha det gott. Kram

2008-06-29 @ 21:11:44
Postat av: Janne

Var oxå på konserten. Men vi sågs ju inte

2008-06-29 @ 21:16:19
Postat av: Kraka

Jag tycker ju alltid att Thåström är bäst... :-)

2008-06-29 @ 22:20:25
URL: http://kraka.zoomin.se/blogg.html
Postat av: amonym

aaaaaavis!!!!! Thåström och Kent!!!! Och vad kul att träffa en blogg-kompis. Fast det gjorde ju jag med förra veckan. Jag träffade ju Socrate=)

2008-06-30 @ 08:55:59
URL: http://amonym.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vad kul att du har träffat Camilla!! Jag har inte träffat någon bloggare IRL. Några bloggare känner jag sedan innan de började blogga. Nu är vi hemma igen efter 1,5 vecka i stugan. Man har en del praktiska saker att ordna nu, som tvätt t.ex. Ha det så bra!

2008-07-02 @ 16:43:04
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0