Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Struktur i antågande.

I dag vaknade jag av telefonen klockan 14.30. Killen som skulle hämta trasiga datorn stod utanför porten. Jag vimsade upp och gav honom datorn och beslutade mig sedan att jag redan var ordentligt skönhetsutsövd, att jag lika gärna kunde kliva upp!

Jag har redan glömt vad jag höll på med hemma... inte såg det speciellt städat ut hemma när jag åkte till jobbet nu i kväll så städat kan jag inte ha gjort...

Jo just det, jag åkte en sväng till granncentrumet för att titta efter en inflyttningsprecent till bästis Darr som jag skall besöka i i midsommar.

Hittade inte vad jag sökte och åkte till ett annat centrum också. Hittade inte något där heller så jag blev tvungen att köpa en taklampa till mig själv i stället, en sådan som Syrran har som nu var halva priset på på Hemtex.
När jag väl kom hem med den var den inte alls lika snygg hemma hos mig som hemma hos henne där den passar perfekt och är urläcker! Jag tror jag kommer lämna den tillbaka....kanske.

Det allra viktigaste som införskaffades i dag var ändå en väggalmanacka eftersom jag är helt tidsmässigt lost!
J fick ju vår gamla så nu vet jag knappt vilket år vi är i eller när jag har tillåtelse att vara PMS-ig!
Visste ju inte i förrgår att jag börjar första halvan av min semester i morgon bitti!

För övrigt har jag sorterat lite mer i skåp hemma för att bringa ordning och reda i mitt liv och jag börjar komma ikapp vilket är så skönt!

I morgon eftermiddag när jag vaknat sätter jag mig på bussen och åker till bästis Darr i Karlstad igen. Vi ska ta det riktigt soft och har inga större evenemang planerade. Låter kanske tråkigt men vi kommer säkert göra roliga saker som kommer att dyka upp!

Åkte till jobbet lite tidigare än vanligt för att hinna beta av lite arbetsuppgifter innan matchen började.
Jo då, vi fick se matchen men just nu känner jag mig mest sänkt att jag sett den! Sorgligt....

Kommentarer
Postat av: Mor

Skönt att veta att Du "bussar" upp till Darr.Hälsa henne och ha en trevlig midsommar!

2008-06-19 @ 08:17:30
Postat av: Junitjej

Jag vill passa på att önska dig en trevlig midsommar!!

2008-06-19 @ 09:01:26
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Camilla

Trevlig semester och trevlig midsommmar! (Surt från en som jobbar hela midsommarhelgen...)

Nä? Var inte lampan snygg hos dig??? Den som är så snygg hos din syrra. Det kan ju vara så att dem missmatchade till kossan eller så? I så fall - lämna tillbaka den. Du kanske behöver en mer stilren lampa, har en perfekt på Smaksak i Valbo som jag skulle vilja ha i sovrummet, en sån skulle nog passa fint hos dig också. Rund som en cylinder utan prismor och grejs. Svart. Supersnygg! Finns i 3 st olika storlekar. Ska köpa en till sovrummet så får du se hur den ser ut. Ser den framför mig även hos dig och det blir en 10-poängare. :)

Kram!

Surr surr...

Jo, vi höres angående kent-ölen. Vi börjar banga lite smått jag och mannen. Men vi kommer troligen att gå, då vi ju har biljetter. Ligger Zienkendamm långt ifrån Djurgården?

2008-06-19 @ 09:02:11
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: syrran

Typiskt att hon ska hitta den på rean....

Ha det gott i Karlstad och hälsa Darr!!

2008-06-19 @ 09:10:08
URL: http://mariasfotovardag.blogg.se/
Postat av: kicki

Ha nu en fin midsommar i min stad....hoppas sola i Karlstad kommer fram tills du kommer....kramen på dej.

2008-06-19 @ 20:35:27
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/
Postat av: A

Kikar in och önskar dig en härlig midsommar =)

Kramen....

2008-06-20 @ 11:14:20
URL: http://amittilivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0