Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Blev lite shopping mitt i all stressen.

I morse städade jag köket och hallen riktigt skinande. Sedan tog jag en dusch och åkte en kortare sväng till lägenheten där golv lades.
När jag såg den nya parketten i sovrummen såg den gamla i vardagsrummet förskräcklig ut så det blev bestämt att golvläggaren skulle slipa den gamla också någon gång i nästa vecka.

Sedan åkte jag en sväng till Media Markt i Heron City och införskaffade presenter till sonen. Det var enkelt för jag hade fått en väldigt tydlig önskelista av honom!

Han önskade sig också gympaskor så där började mitt problem.
Alltså, det var inga problem att köpa gympadojjor till honom men det medförde att jag hamnade i en sportaffär.
image1057
Sportaffärer har ju 1/2 priset på mycket nu så det slutade inte bättre än att jag råkade komma hem med ett par nya slalompjäxor, ett par Nordica Olympia gts x4.
Det blev lite pinsamt när killen i affären först frågade mig om jag var en nybörjare eller duktig skidåkare. Jag svarade att jag var en bra skidåkare.
Sedan kom förljdfrågan: Vad åker du på idag? Då visste jag inte riktigt vad jag skulle svara. Klingade lite falskt att vara en bra skidåkare som kör på 22 år gamla pjäxor! Men det har ju faktiskt varit sant !

Tänk om jag ändå hade nöjt mig därvid....men det var 1/2 priset på jackor också....t ex 8848 Altitude.... så jag råkade komma hem med en sådan skidjacka också.
Jag köpte en herrmodell i small, en svart för jag ville inte ha den i dammodell med insvängd midja eftersom jag gillar att hålla mig varm och ha riktigt mycket under. Om den är insvängd blir det bara en korvig känsla, hellre att jag ser lite globenformad ut!

Jag behövde verkligen shoppa lite nytt och det var halva priset men jag kan inte tycka det blev en speciellt billig dag ändå.

I kväll har jag slagit in paket och städat lite till. Avrundade med att titta på "Du är vad du äter". Blir inspirerad att snart börja ett riktigt sunt och bra mat och träningsliv! Så fort allt det värsta stressiga är över.

Jag har säkert tvättat 6 tvättmaskiner tvätt idag också som pricken över i och massa annat stressigt som jag inte ens orkar orda om i detta nu. Nu sova! God natt!

Kommentarer
Postat av: Monika

Jag sa ju att du skulle ta det lugnt! *hytter med fingret*

2008-03-13 @ 22:22:18
URL: http://kraka.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Junitjej

Skönt, nu är det fredag!
Ha en trevlig helg! ♥

2008-03-14 @ 06:28:48
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: syrran

Riktigt shyssta pjäxor!!
Det blir Österike nästa år ?? :)

2008-03-14 @ 09:26:59
URL: http://mariasfotovardag.blogg.se
Postat av: amonym

åh vad snygga! åh vad kul med en ny jacka!!! Håller också på globenform framför timglas=)
kram

2008-03-14 @ 11:31:19
URL: http://amonym.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0