Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Hon som gav mulningen ett namn och ett ansikte!

227650-1052
En helt fantastisk långhelg!  2 busslaster med glada galna härliga jobbarkompisar!
(Jag har tagit 369 bilder men jag kan ju tyvärr inte lägga ut bilder på någon annan än mig känns det som...därför  bildvalen.... där  jag själv inte direkt är till min fördel.....)

Tyvärr kan man ju inte påstå att man är utvilad nu utan i stället allt annat.
Tur att resan inte var längre för då hade jag fått åka hem i svart plastsäck av ren utmattning!

Grym skidåkning i svarta gruppen hela dagarna 9-16. På det pjäxdans och afterskii och snölekar.
Snabbt hem till hotellet och byta om till bikini för att springa ut i snön och bada i varma utomhusbaljor. Bastu.
 
227650-1054

Middag klockan 19.30. Sedan disco fram till 01.00 och jag är ju inte den som inte dansar! Vi har tokdansat till urusel musik!
Killen som mixade till oss gjorde om alla bra låtar till egna mixar vilket var katastrofalt men...det struntade vi i, vi tokdansade!

Sedan sedvanliga efterfester med massa snack som de sista brukar droppa av från vid dryga 03-tiden...och jo, jag brukar vara en av de sista eller så har efterfesterna varit i det rummet jag bott med min rödlockiga kollega J.

Upp när klockan ringer vid 07.00 för stor grötfrukost!

Hur klarar man det? Hur håller man ut hela vägen och har sanslöst roligt? Det finns bara 1 knep som jag förljer slaviskt!
Man skippar alla former av alkohol lite diskret. Jag brukar smutta på en öl på afterski och i utomhuspoolen men mycket försiktigt. Sedan brukar jag ta ett glas vin till middagen därefter NOLL!
Bara stora mängder vatten under svettig dans annars fixar man det inte och jag vill ha ut det bästa av allt!

Nu är det bara att försöka att orientera sig tillbaka till verkligheten och vardagen igen. Jag är sjukt trött men har fortfarande väldigt mycket att stå i den närmaste veckan med äldsta sonens fördelsdagskalas, försäljning av huset och renovering av lägenheten.

Jo, det har visst smygit sig in en till skid-dag även den kommande veckan och 4 arbetspass...får återkomma till detta. Nu är det överlevnad som gäller!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Välkommen hem! =) Ni verkar ha haft en kanonresa, om än lite i jobbigaste laget! :) Vackra bilder på dig tyckte jag!
K R A M! ♥

2008-03-10 @ 10:23:59
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: annebelle

Härligt det låter för en skidvägrare som jag...Lycka till med försäljningen!

2008-03-10 @ 17:21:58
URL: http://annebelle.blogg.se
Postat av: Camilla

Hej! Du får tjuvläsa hur mycket du vill hos mig... =)
Jo, det finns biljetter kvar till Zinkendamm,
kolla på www.ticnet.se. Jag säger bara gåååå! De är ju så makalöst, superbäst - man får ju en glädjedos som räcker och blir över. Sedan blir Jocke Berg bara snyggare med åren (precis som vi.. hi hi...) och det gör ju inte saken sämre.
K R A M!

2008-03-10 @ 18:14:21
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Camilla

PS... Stockholm vaknar långsamt och jag är full igen/Stockholm vaknar långsamt på droger och på sorg... du måste plugga texter nu vännen! ♪

2008-03-10 @ 18:19:24
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: ejmis

Låter som en kanon-helg =)

2008-03-10 @ 19:15:13
Postat av: maria

Hon är snygg som mulad också!!!!
Låter som en toppen weekend!
Från en nu
epilatoriterad syrra
också :)

2008-03-10 @ 19:48:39
URL: http://mariasfotovardag.blogg.se
Postat av: britten

å vad härligt det låter...mmmm å jag som nästan är uppvuxen i slalombacken har inte åkt utför på säkert 10 !!!! år..huvvaligen

2008-03-10 @ 20:16:54
URL: http://pyrobritt.blogg.se
Postat av: Socrate

Håller med Britten i att det säkert var 10 år sen man hade slalomlaggarna på sej. Lite synd men så har det av olika anledningar blivit.
Tack för sympatin på min blogg. "Been close to hell" är faktiskt helt vad man känner.

Det bästa av allt önskar vännen Socrate

2008-03-10 @ 20:32:16
Postat av: Tierra

Hej vännen !

Tack för ditt beröm av bilderna ! Jo, de är tagna vid en plats som heter Nyfors, på gränsen till Tyresta Nationalpark (ganska nära Bollmora C)... och det var faktiskt inte så svårt att få till bilderna så där...

Med viss träning... och din nya kamera... kan du säkert plåta något liknande... hemligheten är en att använda manuella inställningar med en för hållandevis liten bländare, en relativt lång slutartid... och givetvis ett stativ ;-)

Ser fram emot fler av dina bilder nu när du fått en chans att testa lite med nya kameran :-)

Sköt om dig och ha en fortsatt bra vecka !

Varma hälsningar, Tierra

P.S. På lördag morgon... bär det av ut igen med kameran... fast då riktigt tidigt... redan 04:00 ;-)

2008-03-10 @ 20:52:58
URL: http://filmjolk.blogspot.com
Postat av: Jada

Välkommen hem! Låter som ni haft det grymt kul i år igen.
Kul o se dig i dag, jag är tillbaks nästa vecka!

2008-03-10 @ 22:11:29
URL: http://jada.blogg.se
Postat av: Andreas

Verkar ha varit en härlig resa. Ha en bra vecka!

Andreas

2008-03-11 @ 00:46:45
Postat av: anncka

Hej min vän!
Hoppas du haft en kanonhelg, låter så i alla fall :)
Ha det gott så höres vi snart igen
Kram

2008-03-11 @ 07:27:56
URL: http://anncka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0