Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Kärleksfullt omslutande väggar.


Nu är jag vaken igen! Sitter i villans soliga kök där jag dragit ned den lilla bärbara till köksbordet och frukosten. Vaknade på tok för tidigt men mådde toppen och jag låg och läste en stund innan jag bestämde mig för att köpa läget: 
Jag har vaknat 14.30 vid nattjobb, inte bra men det är en bra dag ändå!

Blev som vanligt glad för era kommentarer! Speciellt värmande är det att få sanna svar som:
-Jag är inte helt inne på komatta själv, det passar inte hos mig men självklart ska du köpa komatta när du vill ha en, alltså jag gillar att du har komatta! Go Borthy, go efter hjärtat!

Tänk vad trist om man bara fick svar jämt:
-Vad fint....fast alla kan ju omöjligt gilla allt även om man naturligtvis gillar personen! Jag tycker vi måste våga vara ärliga mot varandra i bloggarna, ja inte dum-sårande men om så obetydliga saker som mattor måste vi våga!
Vad tycker ni? Ni vill väl också ha ärliga kommentarer? Jag blir glad för ärliga men sen måste jag ju göra valen själv ändå!
 Jag hade heller aldrig kunnat ha en kossa ligga här på golvet i villan, skulle inte ha passat och jag skulle inte ens ha kommit på tanken!

Janne skrev att han hade planer på att tapetsera sitt sovrum i ko....utan att säga för mycket...vad tror ni kommer att sitta som fond i min hall? Ha ha ha .... dock i diskret färg men väldigt levande i sin struktur.

Jag börjar känna att mitt nya hem börjar få liv nu, en kärleksfull levnadsglad harmonisk atmosfär börjar ta form i mitt huvud.
Kanske låter töntigt men jag känner att dess väggar vill väl. Jag har varit där så många gånger nu för att känna om ångest bor där men inte något sådant alls, bara ett lugn finns innanför de väggarna och det gläder mig så otroligt.

Sitter just nu som sagt vid köksbordet i villan, det är utsikt mot den lilla gatan härifrån. Nyss stannade en stor Volvo och stod och glodde upp mot huset. Sannorlikt en spekulant för här stannar inga bilar annars. Jobbigt men jag börjar känna att även den tanken är okay nu.

Undrar om det är några affärer öppna idag? Skule kunna tänka mig en sväng ut och bara gå och ögonshoppa lite.

Normalt folk firar ju påsk nu men den har gått mig totalt förbi. Påsk och Nyår brukar vara mina jobb-storhelger....så länge det nu går vägen.

Så till sist! Självklart är ni välkomna hem till mig i mysbyxor, jag ser fram emot era besök!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Komatta, det har jag och det kan jag VARMT rekomendera dig att köpa, det är såååå fint!

2008-03-22 @ 16:09:48
URL: http://www.lizaloop.blogg.se
Postat av: amonym

Kronisk renovering....hihi ska försöka undivika detta om inte annat för att det är så dyrt. Lovar att ha kvalitetstid med mannen dock inte i slipdammet. Idag ska vi springa en runda ihop....damspringa som han säger vilket för honom betyder låååååg fart och för mig på gränsen till kollaps=)
Tänk vad bra om vi kan sänka ribban på städnivån hemma - fatta vilka bra signaler vi sänder till medsystrar och medbröder! Bättre vi bjuder på stora, öppna och varma famnar och hjärtan i stället för super snitsiga bostäder=)
kram kram
ps tror trots allt att jag ska köpa nya mysbyxor.....mina är Ullared anno 2003 tror jag hihi

2008-03-22 @ 16:24:18
URL: http://amonym.blogg.se
Postat av: annebelle

Okej, komatta är inte min stil. Inte av etiska skäl (äter gladeligen upp kon) och jag tycker om kor, Ko-mpisar. Men hos någon annan, som gillar sin komatta skulle jag tycka det är helt ok. Folk som väljer vad de vill ha, utan att snegla åt andras gillande och ogillande, har min sympati helt enkelt. Människor som trivs i sina hem har nästan alltid trivsamma hem, även för andra. So, go cow girl!
Och sist men inte minst: Ja,
sannerligen!! :-D

2008-03-22 @ 19:24:02
URL: http://annebelle.blogg.se
Postat av: annebelle

Hej, nej det är i morgon på påskdagen. Jag kunde inte hålla mig riktigt. Ha det bra. fick du min mail?

2008-03-22 @ 20:56:01
URL: http://annebelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0