Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Dax att gå vidare.

Min design här puts väck verkar det som, för mig är min sida helt vit här i bloggen.
Kanske tycker bloggen att det är på tiden att jag fixar nytt och fräscht här?
Ut med det gamla och in med det nya?

Jag får se vad jag kan hitta på och när inspirationen infinner sig, har behövt rikta min energi på annat i mitt liv ett tag och det kommer säkert fortsätta så till  mitt nya liv helt hittat rätt igen och det blivit en stabil vardag.

Nu längtar jag faktiskt! Orkar inte ha det så här längre som vi lever, jag behöver hitta ut på andra sidan och hitta min egen stabilitet. Jag behöver få bekräftat att mina vingar bär!
Dax att börja flyga snart. Kan inte sitta på en gren och titta på, låta livet bara gå.

Igår kände jag inte igen mig själv, jag var helt nipprig men lyckades ta mig till Plantagen och köpa blommor och balkonglådor.

Jag planterade alla mina egensådda pelargoner och de blommorna jag köpte i balkonglådorna  och gjorde en första "utvänjning" av dem i friska luften.

På kvällen var  vädret strålande och jag tog en timmes promenad till en sjö och satte mig på en bänk och bara njöt och grunnade på framtiden.
Hade behövt ta min första springtur och känna på men så hittade jag inte hörlurarna till min mobil så då gav jag upp, kan inte springa utan musik.... bra ursäkt va ? ;-D

Jag slits mellan så mycket nu och jämt...jag längtar efter ett mer okomplicerat liv. Jag vill tro att det finns ett sant och okomplicerat liv....
Nu ska jag ta och lägga in lite ny musik i min telefon...inte för att jag hittat hörlurarna än men jag tror jag vill lyssna in mig på lite Hellström och Winnerbäck!

Kommentarer
Postat av: annebelle

Önskar dig en fin och glad pingsthelg!

2008-05-09 @ 19:21:47
URL: http://annebelle.blogg.se/
Postat av: Mor

Sarah Leander sjöng en gång:

http://web.telia.com/~u65004067/zarah/zung.wav

"Det är skönt att man inte är ung"

vet inte om ovanstående länk funkar.kommer osökt att tänka på denna sång när jag läser din blogg.

2008-05-09 @ 20:56:26
Postat av: A

Hoppas du snart kan komma till ro i livet vännen..

Jobbigt att känna så som du gör nu....



Din blogg ser ut precis som vanligt för mig =)

Ha en fin kväll.... Kramen

2008-05-09 @ 21:15:21
URL: http://amittilivet.blogg.se/
Postat av: pappa B

Hej stumpan.

Har haft krasch på min blogg. Kom vaken in på sidan eller kunde lägga in ny kommentarer. Nu är det fixat igen så det blir till att köra hårt framöver.

Känner på mig att den lilla damen är lite ur gängorna? Jag vet att det löser sig, upp med huvudet, tänk positiva tankar, även om dem du inte har så mycket över för. Det är ditt liv, vårda det ömt för vi har bara fått låna det en stund.



Satsa inte för mycket på Hellström och W-bäcken, jo om de är musik av det gladare slaget. Ingen mår bra av att springa, anstränga sig och samtidigt lyssna på klagogossar som vänder ut och in på det verkliga livet, längtan, tränktan, brustna illusioner och kraschade förhållande. Lira lite Rock´n Roll istället, Elvis är bra springmusik. Då går det dubbelt så lätt att jogga och du blir dubbelt så glad i det lilla hjärtat

Kram och liten puss på nästippen

God natt min lilla bantarvän.

2008-05-09 @ 23:59:22
URL: http://pappab.webblogg.se/
Postat av: Junitjej

Hoppas din bakgrund hittar tillbaka!

2008-05-10 @ 07:45:35
Postat av: Kraka

Kanske dags att byta till Wordpress? Wordpress har nog en del funktioner som du kan ha glädje av. T ex att skriva skyddade inlägg. För om jag minns rätt så kan du inte det på din nuvarande? Ska du bygga hemsida så gillar jag zoomin. Men det finns ju många, många att välja på. Men zoomin är lättanvänd. http://www.zoomin.se

Ha en trevlig pingsthelg!

2008-05-10 @ 09:47:35
URL: http://kraka.zoomin.se/blogg.html
Postat av: syrran

Och jag gick runt i dag, i värmen. Men fasiken vad bra man mår efteråt!

Powerwalks hör till " det nya livet!!

Trevlig Pingst!

2008-05-10 @ 15:31:00
URL: http://mariasfotovardag.böogg.se
Postat av: amonym

Alla ursäkter är bra utom de riktigt dåliga=))) Jag tror att du är lite rastlös.....du vill liksom framåt nu.....du är redo.....men men långsamt leder också någonstans! Tyvärr är det väl så att livet är himla komplext....fast lite raksträckor och enkelhet måste man ju ha ibland. En punkt är vi tämligen olika på....hihi.....det är det här med herr Hellström......tycker han är lite stimmig....men det är väl åldern kanske (min då alltså)hihi

kram på dig!

2008-05-10 @ 16:38:36
URL: http://amonym.blogg.se/
Postat av: Mor

Trevligt att gå in och läsa "pappa B:s" blogg om dej!

Jättegulligt!

2008-05-10 @ 21:36:49
Postat av: evans

Hos mig ser din design nästan ut som vanligt, men headern är bara en svart ruta (eller så är det min dator som laddar långsamt).



Det där med att inte kunna springa utan musik tycker jag låter som en bra ursäkt! Jag förstår dig!

2008-05-11 @ 00:01:20
URL: http://evans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0