Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Hittade en sådan där test....

Jo, nu hände det igen när jag satt här i den mörka natten. Hittade en test hos A.

Klart jag vill testa =) Har inget bättre för mig i denna stund!

Bad-ass eller Mammas flicka?

[x] druckit alkohol
[x] rökt/snusat
[x] rökt vattenpipa
[  ] testat hasch/ mirijuana
[  ] testat tyngre droger
[x] drabbats av minnesluckor (hade tänkt att sätta nej här men jag har nog drabbats av minneslucka någon gång...)
[x] däckat
[x] druckit hembränt
[  ] blandat alkohol med medicin
[x] druckit så mkt så du spytt
7/10

[  ] snattat
[  ] snattat regelbundet
[  ] snott från privatperson
[  ] misshandlat ngn
[  ] fuskat på prov
[x] liftat
[  ] "flashat" (Vad är det?)
[  ] hamnat i trubbel med polisen. (Nä tyvärr :-D, bara fått böter!)
[x] druckit alkohol på offentlig plats
[  ] langat bröd från matsalen
2/10

[x] kysst en främling
[x] haft sex med en främling
[x] haft ett one night stand
[ ] följt med en främling till ett hotellrum
[x] haft sex utomhus
[x] haft sex/strulat med olika personer inom 24 timmar
[ ] hånglat med ngn av samma kön
[ ] haft sex med ngn av samma kön
[ ] har en lite smått sjuk fetich
[ ] haft sex med ngn som är 20 år äldre eller mer
5/10

[  ] slagit knytnäven väldigt hårt i en vägg
[  ] slagit huvudet väldigt hårt i en vägg
[x] skurit dig själv av misstag
[  ] hetsätit
[  ] haft bulimi/anorexi
[  ] druckit alkohol i syfte att dämpa psykisk smärta
[  ] piercat dig själv
[  ] har en "scar tattoo"
[  ] har en tatuering
[  ] har/har haft en intim piercing
[  ] tagit receptbelagd medicin utan att behöva
1/10

[  ] spridit ut falska rykten
[x ] mobbat ngn (Tyvärr, när man var liten.)
[x] hånglat med ngn som har pojk/flickvän
[  ] varit otrogen
[x] gått bakom någons rygg
[  ] hånglat med en kompis pojk/flickvän
[  ] gett ngn oskyldig skulden
[  ] tjallat på ngn
[  ] kallat ngn slampa/hora
[  ] hotat
3/10

totalt: 18
0-20: du är mammas flicka. du är ärlig och följer alla lagar och regler som finns.
21-25: du är en kaxig sak! du säger vad du tycker och tänker, och är inte så värst rädd vad folk har för uppfattning om dig
26-50: du är en riktigt bad-ass. folk kan bli rädda när du bara går förbi.. tagga ner

Min poäng :18...... Oj då.... Är jag sååå hemsk ;) Akta er för mig...... En mammas flicka?
He he...en ulv i fårakläder ;-D

Hur är det med er då????

Kommentarer
Postat av: EsKa

En
Sån
Knasig massa
Alldeles vardagliga frågor

;-)

2008-05-05 @ 03:47:54
URL: http://eska.blogg.se
Postat av: Kraka

Hmmm... hamnade i den där mittersta kategorin.Men egentligen så är det ju bara en massa knasiga frågot precis som eska skriver.

2008-05-05 @ 08:12:11
URL: http://kraka.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Lennart

7 + 8 + 7 + 3 + 6 = 31 fick jag ihop. Då är jag väl en elak liten människa antar jag? Eller kanske var, en del av sakerna har jag inte gjort om.

2008-05-05 @ 18:03:50
URL: http://trannel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0