Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Luften är så mättad av dofter...

"Luften smakar som en jordgubbspaj, en solig dag i Maj.."



Jo, det blev bullar idag efter sängköpen på IKEA.
...Fast det var kanske inte främst bulldoften jag syftade på nu.

Inget är vackrare än denna årstid.



Jag har lite brist på ord just nu. Tror att lite bilder jag tog idag får symbolisera mina känslor.



Visst gör det ont när knoppar brister...varför skulle annars våren tveka? Fast i år har våren inte tvekat utan visat stark självkänsla!



I dag har jag vågat. Det var mycket jobbigt men nödvändigt. Nu hoppas jag att fler vill och vågar.



När jag jobbade natt sist gick jag och min kollega M ut vid 4-tiden på morgonen och bara njöt av de tunga dofterna och fågelsången. Synd att man inte kan fotografera fågelsång och dofter.
Jag har så svårt att fokusera nu....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det låter helt underbart! :) Bullar, blommor och fågelsång. Visst är livet värt att leva? Nu tror jag definitivt att gubb/ungkarlslyan är för evigt borta. Jag minns inte när jag bakade bullar sist, däremot minns jag att jag bakade Borthy-muffins precis när jag "lärt känna" dig via bloggen och de var ljuvliga.

K R A M!

2008-05-12 @ 22:37:15
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Tierra

Underbara bilder !



Antar att det är kameran du fick i födelsedagspresent som du använder... och du ska se att du snart kommer bära med den överallt... just för att kunna fånga tiden & ögonblicken :-)



Tänkte på det där med svart/vita bilder... kan du berätta mer vad du tänkt dig ? Är det någon av dem jag haft i bloggen du vill ha eller ?



Angående filmern "Fjärilen i glaskupan"... jo, den är fransk... jag såg den på DVD men vet inte om den möjligen gått på TV också (då har jag missat den där).



Sköt om dig och ha en bra dag !



Varma hälsningar, Tierra

2008-05-13 @ 10:11:38
URL: http://filmjolk.blogspot.com
Postat av: Junitjej

Du, skicka hit några kanelbullar! De såg så goda ut!

2008-05-13 @ 18:31:51
URL: http://junitjej.blogg.se/
Postat av: Mor

Härliga bilder och vad gott det "luktar" av bullarna!

Pelargonblomman? Det är väl inte redan så stora blommor på dom Du själv sått?

2008-05-13 @ 19:00:24
Postat av: Malin

Men du är bra på fokusera med kameran!

2008-05-13 @ 19:08:45
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: sweetmama

En bild säger mer än tusen ord....eller hur !?

Kram

2008-05-14 @ 14:11:28
URL: http://sweetmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0