Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Mycket bättre nu!


Usch, jag vill verkligen redan komma ifrån morgonens fel-start och även det inlägget jag skrev i morse!

Vaknade nyss av klockan som ringde!
Förvirrad vände jag mig runt i Bomull och undrade var jag var någonstan? Bra drömmar snurrade runt i skallen!

Alltså, högsta betyg till min säng! Jag har sovit ett par timmar och kliver nu upp med bra känsla!

Ska hämta lilla sonen och sedan softa runt lite utan måsten, jag tänker effektivt bort sådana idag! 


Ta ett varmt bad och läsa den nya boken jag nu läser" Mig äger ingen" som jag hört så otroligt mycket fint om, att den ska vara något alldeles speciellt!
Införskaffade den igår!

Kommentarer
Postat av: Malin

åh jag väntar oxå ivrigt på att just den boken skall dimpa ned i vår brevlåda!

2008-05-21 @ 16:58:54
URL: http://malkins.blogg.se/
Postat av: ejmis

Det ska bli spännande att höra vad du tycker om boken.

2008-05-21 @ 18:35:19
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: sweetmama

Den boken har jag missat totalt hur nu det gått till. Vad handlar den om ?

2008-05-21 @ 23:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0