Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Sista HLR-dagen i den här omgången.

En kopia av förra tisdagen....fast jag tänker inte skriva om det inlägget :-D ...alltså hur man gör HLR på barn! (Är du händelsevis förhoppningsvis intresserad så kan du läsa om det här i min blogg!)

Som sagt, i dag är sista föreläsningsdagen för den här perioden och jag och kollegan T hade tänkt att "fira" det med lite snack över ett glas vin på min balkong direkt efter jobbet (sista kursen) eftersom hon inte varit där än men nu blev det inte så då hon skulle i väg på något och jag faktiskt egentligen inte vill missa min yogalektion!
...vi får ta tjejsnacket över ett glas vin en annan dag i stället!

(Ja...kan ju tyckas lite konstigt med vin på en tisdag men i vår branch får man helt enkelt utföra sådana aktiviteter när alla inblandade är lediga och det sker inte alltid på helger som hos vanliga dödliga.)

Åter till kurserna, det har varit roligt och blivit väl emottaget, känts som ett angeläget ämne för alla att få in i ryggraden, eftersom man sällan klarar att behålla sin intelektuella nivå så man kan utnyttja sina kunskaper när olyckan är framme, man ramlar ned i stresskonen...då krävs väl inövade program att hänga upp sitt agerande på!!

Hade nu bara minuter till att uppdatera bloggen på idag efter lunchen, skall nu igen springa iväg och rapa upp föreläsningen en gång till :-D

Jo, hur går det med sången som jag ska lära mig då? Inte så illa faktiskt, klarar att sjunga och spela den med cd-spelaren men inte själv än på långa vägar! Svår men fin!

Kommentarer
Postat av: sweetmama

Kalla det vin-tisdag bara så blir det godkänt.

Klart man får ta ett glas mitt i veckan speciellt om man ska fira lite med en god vän

Skål

2008-05-20 @ 16:43:07
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: Fia

Då hinner du träna in låten perfekt tills du och kollegan tar en tjejkväll:)

2008-05-20 @ 20:25:58
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Tack snälla för din röst!

2008-05-20 @ 20:31:55
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0