Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Stormnatt.

Sista natten nu.
Lugnt på firman men desto mäktigare håll-i-gång utomhus.
Stormen sveper in och nu har det börja snöa på allvar!
Jag tycker om det.

Jag gick ett varv här inne på firman och valllade min stegräknare nyss och då mötte jag en annan för mig okänd firma-anställd som såg på mig med förskräckelse i blicken efter att hon varit ute och tagit sig en rökpaus.

Hur ska vi nu komma hem?
Kommer dagpersonalen till sina jobb?
Blir vi avlösta?

Det är egentligen sådana här saker som gör vardagen lite mindre grå, när inte samhället funkar som det ska, att nya beslut måste tagas och man kanske inte kommer i tid till jobbet, ja ni vet, när det helt enkelt inte funkar!
...när det inte bara är SL som har hala spår och nedfallna ledningar!

Jag myser och skrattar nu men jag kanske gråter när jag ska köra hem sedan....
Hoppas inte min balkongbelysning blåst bort som jag nyss satt dit.

I går sov jag till 17-tiden.
Är så otroligt nöjd nuförtiden att jag sover så mycket bättre!
Känns som jag har så mycket energi rent generellt!

Låter troligen rubbat så här i novembermörkret och jag får ju en del skäll av er mina bloggvänner att jag har ett hektiskt liv men jag tycker själv att det känns ganska okay allt nu, jag gillar att ha vänner runt mig och att vara aktiv, det har alltid varit så!
Eller hur mamma?

Trist nu är att N åkt bort i 2 veckor så det känns redan tomt.
I kväll fick jag åka till gymmet helt själv! Jag tycker jag var riktigt duktig som bara gjorde det!

Kommentarer
Postat av: Mor, den ängsliga....

OK, tösen min, men var ändå rädd om dej!Tag kontakt med far när Du är vaken. Han behöver prata bil med dej.

2008-11-24 @ 09:13:41
Postat av: britten

jo du gissad erätt att bilderba är från vasa stan vi bor där....än så länge men funderar på att flytta till något mindre så vi har börjat titta på bytesobjekt..vi har en 5a etage och när vi dessutom har en gård i norr och kontor på luntmakargatan så känns det lite för stort nu, men vi har bott i vasa stan i 10 år och trivts jättebra så vi kommer att välja noga....ja nu är det verkligen vinter ut men jag tycker precis som du att dte ärlivat....dessvärre tycker inte min kropp det...men men ..ska snart åka till värmen...kram

2008-11-24 @ 11:59:36
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

Goddagens! Nä, gillar du då det blåser och viner omkring dig? Jag tycker det är jobbigt. Allt blir så jobbigt med en massa snö. Det ska skottas och skrapas rutor och frysas om händer. Vantarna blir blöta och kalla. Näää, jag vill ha sommar! Men visst blir det lite ljusare ute, det är klart.

Nu ska det börja töa på torsdag, så då försvinner väl det vita lagom till advent.

Positiv jag lät i dag va? :-D

Sköt om dig vännen!

Kram!

2008-11-24 @ 15:42:57
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Skall verkligen kolla efter när Darr med gäng spelar i Annanstad (haha) nästa gång...då skall jag dit...

Här vräker också snön ner, jag tycker inte om detta, vill ha snö på marken men inte på vägen...fyyy

kramen på dej

2008-11-24 @ 20:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0