Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

4 biljetter i handen.

Ödet brukar göra att mitt liv alltid är händelsrikt och bra, jag har stor tilltro till det eftersom det brukar visa vägen till allt det bästa.

Av en händelse så slog jag på datorn strax innan kl 10.00 idag för att titta i Google-almanackan om det var något speciellt som barnen skulle på. Hittade diverse...

Hur som, det som var intressant var att jag hade 57 nya mail i inkorgen, som bara poppade upp när jag startade datorn.
Jag tittade in i inkorgen och det var inte en minut för tidigt, det visade sig att jag fått massbrev från mina vänner om att AC/DC-biljetterna släpptes kl 10.00 så jag ilade ned till mitt ATG-ombud, gav snubben i kassan de koder (som inte fanns i några officiella kataloger) han behövde och 1 minut över 10.00 stod jag med 4 biljetter i handen!
Helt otroligt för de är nog slutsålda nu!
Globen 20:e Februari. Ståplats!

Det senaste dygnet har också varit händelserikt. Vi var ett stort gäng från jobbet som var på Siljas Sweden Rock-kryssning till Åbo.
Man får säga vad man vill men det var verkligen en utflykt i en annan värld för oss skulle jag vilja säga...som ett studiebesök...
Vi hade jättekul men folket som var med ansåg nog oss som ganska "Svensson" skulle jag tro :-D

Båten var fullsatt och dånade av rock i alla former. Säkert var 99%  av båtgästerna tatuerade på 25% eller mer av kroppen skulle jag gissa, inte för att vi gjorde några närstudier men det är en uppskattning som säkert är tilltagen i underkant!
Ja, det var sannerligen en annan värld.


Kommentarer
Postat av: Christer

Grattis! :-)



Jag är lite avundsjuk...

2008-10-11 @ 11:46:43
URL: http://christermagister.wordpress.com/
Postat av: sweetmama

Grattis då till biljetterna !!!

Sicken tur du hade.



Mmmm de tatuerades värld är lite spännande....hi hi

2008-10-11 @ 16:37:51
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: Mor

Detta är säkert kul, men jag fattar inte ett ord av vad Du skrivit eller vad det handlar om....

SUCK!

2008-10-11 @ 19:48:20
Postat av: C a m i l l a

Grattis!!! Undrar om det inte var då Hellström skulle till Gävle, så då var det nog tur att du inte bokade biljett här, men tråkigt för oss förstås. Du får komma upp en annan helg i stället, så får vi shoppa duktigt och ut och äta lite i stället.

Kramkram!

2008-10-11 @ 21:53:22
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: menuette

Grattis till biljetterna! har för mig att jag läste att de tog slut på 10 minuter =)

Är ingen fan av AC, så mig bekommer det inte. Gillar indie & sånt.

Kram

Lägger ut en länk å min sida till dig, är det inte ok, raderas den naturligvis.

2008-10-12 @ 20:40:20
URL: http://blogg.aftonbladet.se/468

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0