Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Ord skrivna av någon som inte vill skriva...

Jag skrev ett inlägg igår men jag publicerade aldrig. Har en känsla att jag behöver vara lite för mig själv... ta ett steg tillbaka.

Försiktigt, varligt och långsamt.

Mycket händer runt mig. Mycket tankar.
Ibland kan man skriva sina innersta tankar och i bland har man inte ens förmågan att helt ytligt skriva om sin dag.
Just nu känns det som inga ord vill komma ut här, åtminstone inte ord som kan läsas.

Jag jobbade natt i helgen. J var på älgjakt så pojkarna var hos mej.
Syrran sov hos oss när jag jobbade på lördagsnatten och så sov pojkarna hos kompisar på söndagsnatten.

Jag har sovit bra på dagarna trots en del marktjäst för kidsen och igår måndag lyckades jag sova bort nästan hela dygnet.
Jag var ju vaken från 15-tiden till 23-tiden men bara dessa timmar.

Jag kände mig ganska pigg och började städa, tvätta och laga mat.
Det blev kycklingklubbor, klyftpotatis och Zatziki till middag. 2 matlådor till på köpet och allt för under 100 kronor.
Det känns bra när man tänker så. Jag försöker att verkligen att ha med mig matlådor varje dag.
Jag har  varit duktig på det hela den här hösten. Det är som en sport!

I dag är det studiedag p firman. Jag har kläder för gymet med mig till efteråt....
Vi får se.

Jag känner mig helt låst att skriva här och nu, alla ord och tankar vill vara kvar inom mig.

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Det är svårt det där, att hitta rätta orden som man kan publicera. Men jag blev så klart jättenyfiken...

Hoppas det löser sig snart!

Vi ska skaffa katt på fredag. Kika in på min blogg, så får du se något sött. =)

Hopppas du kommer iväg på träningen och får igång lite positiva endorfiner! Själv ska jag slita runt 6 km med bästis i kväll och babbla av oss lite.

Kramar!

2008-10-14 @ 15:07:38
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: britten

så blir det ibland jag kännr igen mig..men du blogga ska verkligen inte kännas som ett tvång ta du den tid du behöver för dig själv och skriv när orden och pennan flödar igen..hoppas verkligen du kommer tillbaka och att det svår ska bli osvårt..kram

2008-10-14 @ 17:18:44
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: Kraka

Det är inte alltid som livet passar att offentliggöra. Då ska man följa sin instinkt och tillåta sig att vara privat. Kram!

2008-10-14 @ 20:55:13
URL: http://kraka.moah.se
Postat av: Ulla

Det är väl det här som är så bra med bloggen...man väljer själv vad man vill berätta eller inte berätta. Jag är övertygad om att vi är många som sållar om vad vi vill skriva och berätta. Jag försöker (går inte alltid bra) att skriva om det positiva för det hjälper mig att orka när det känns lite jobbigt. Ha en skön dag!

2008-10-15 @ 08:31:51
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

Hur mår du gumman? Hoppas att det är bra.

Kram!

2008-10-15 @ 12:30:53
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: amonym

mmm känner igen 'et. Kan det vara något i luften för jag tycker det verkar dyka upp i fler bloggar....men det är nog som flera skriver i kommentarer att ibland får det stanna som tankar och ibland kan man skriva...

sköt om dig!

2008-10-16 @ 17:22:51
URL: http://amonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0