Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Undantag.

 
Det gick inte att blogga den här videon på ordinarie sätt men jag har länkat bilden och den här texten till den på Youtube om du klickar.
 Du kan "lägga ned den" och lyssna på den när du läser här hos mig för att kanske få min känsla.
Sköna toner vem man är tror jag.


När Darr var och hälsade på mig förra helgen plockade hon lite med mina skivor och fann att jag hade 3 skivor med Bo kaspers orkester.
Jag hade ingen aning om det. Vi lyssnade på "I centrum" när vi lagade maten.
Tillsammans med de levande ljusen, välmåendet och lite rödvin letade sig de varma tonerna innanför skinnet på mig och skivan har suttit kvar i cd-spelaren och nu sjunger jag till texterna och värmen och välmåendet finns kvar under huden.
Jag vill dansa.

Jag har jobbat  natten som varit och jag har nyss vaknat.
Det var en natt som gick fort eftersom jag hade mycket att göra. Egentligen är sådana nätter bäst eftersom man aldrig då funderar på om man är trött eller annat.

Sitter och dricker te och försöker få in i min skalle att min semester faktiskt har börjat nu. Min hud är röd som en kräftas efter de 12,5 minutrarna i solariet igår. Folk skrattade muntert när de såg min hudfärg på jobbet i natt...jag fullkomligt brinner!
Alla konstaterar också samma sak: Hur kan du som är så mörk totalt sakna pigment människa?

"Vi är ett tåg utan nån räls, som åker liksom hur som helst"

Kommentarer
Postat av: Veronique

Ja, du lös upp mörkret som en liten julgranskula!

Ang. burka eller inte burka till partyt. Du kanske skulle införskaffa en och ha på semestern, så du inte bränner dig. Lite svårt att få ragg bara. ;)



Ha så skönt i E-landet så ses vi den 7:e.



Kram Veronique

2008-10-27 @ 17:25:44
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: vivan

Akta akta...inte bra att bränna huden...du är snygg som du är...pina dig inte...det finns solbränna på flaska....bara att spraya..kramiz:)

2008-10-27 @ 21:30:20
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Mor

CD-skiva är väl bla-ha bla-ha! Här hemma har Du tillsammans med din syrra ett helt gäng med RIKTIGA SKIVOR: 33:or och några 45:or RIKTIGA SKIVOR alltså från 80-talet då huset hoppade när dom spelades (då dina föräldrar inte var hemma, misstänker jag) Ni får gärna hämta hem dom eller sälja dom, annonser var dag i DN bl.a.

Å Du? Är det så nyttigt för vita att försöka vara svarta? Du som har läst om sånt där....?

2008-10-28 @ 07:27:10
URL: http://widy.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

Men rackarns, ni åker ju snart! Gud så skönt!!!

Du får ta det lite lugnt i solariet, börja med halva tiden - det brukar jag göra. :)

Ha en fin tisdag min vän!

Kram!

2008-10-28 @ 08:47:44
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0