Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Vill våga välja glädje!

En riktigt stimulerande dag på jobbet.
Innuti var jag lite inbunden och tänkande , kanske tilll och med sluten men det kom att bli en bra jobbdag.
Fick sjunga i hela registret och rösten höll tror jag.

Jag kom i samspråk med någon som jag inte pratat med förut. Hoppas hon såg positivt på det som vi pratade om fast jag trängde mig på.
Jag vill vara ditt stöd om jag kan tjejen!
Vi ska prata mer om det! Du kan fixa det!

Arbetet erbjöd annars sjävständigt viktigt arbete och jag var betrodd, en sådan där dag som känns meningsfull.

Samtal med en kollega som ingav hopp om att saker jag ser fram emot skall komma att bli bra även om det inte är lätt.

När jag åkte hem öste regnet ned och gula löv fick spolas bort av vindrutetorkarna. Hösten vågade visa sig kaxigt och bestämt. Första dagen på länge man inte vill gå ut.

Fick en känsla av att snart ...om någon månad kan det komma snö.
De vakraste första snöflingorna att fånga på tungan :-D Då vill man gå ut om det  så är mitt i natten och bara uppleva!

Värdefull kommunikation när jag kom hem.
Barnen skickades till scouterna.

Hade fått en gåva. Boken "Energitjuvar" av min väninna N.
Började läsa den i badkaret.
I boken låg ett urklipp med föreläsningstid för Kaj Pollack om "Att välja glädje" Hon och jag skall gå.

Sedan målade jag tånaglarna röda och kollade på TV:

Kommentarer
Postat av: Mor

Kontakta, när du får tid, "Kära Far" ang. vinterdäck. Törs ju inte ringa när som helst då man inte vet om du sover för nattarbete.

2008-10-02 @ 18:09:20
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Svar till Borthy: Vad jobbigt att du inte kan registrera dig på promenix.se. Kan du ha valt ett namn som någon annan redan har?

2008-10-02 @ 18:22:35
URL: http://junitjejen.se
Postat av: britten

Lyckliga du som får gå och lyssna på Pollack...jag tyckte mycket om det....ha en fin helg

2008-10-02 @ 21:05:35
URL: http://pyrobritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0