Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Drinkprovning hos mig.


Japp! Och jag lovar att vi prövade....
Ovan ser ni en Cosmopolitan och en Marguerita!

Från början...
Jag och N gick ju runt sjön igår förmiddag och sedan tog jag mig ett bad.
När klockan var 13.00 möttes N och jag utanför huset och vi travade ned till vår nya lokala Sushibutik.

N avskyr fisk och tog en vegetarisk medan jag som vanligt tog en totalt anti-vegitarisk.
Jag tog en 10-bitars med alla tänkabara fisksorter för att prova.

Det var gott och vi åt det i N´s kök. Vi diskuterade oss fram med tidningen Amelias vägledning vilka relationstyper vi var. Det var en ganska enkel match att se mönstret... sannorligt svårare att bryta sina betenden.

Efter vår lunch gick jag hem till mig för att snabbstäda lite inför att vännerna skulle komma till kvällen.

Vid 16-tiden hämtade jag upp Talle och vi åkte till Farsta centrum och shoppade tillsammans.
Jag bedömmer mig själv som en bra jeansköpare och har öga för en jeansrumpa och jag guidade Talle in på den rätta vägen i jeansdjungeln.


Sen åkte vi hem till mig och N och M kom också. Vi drog igång projektet drinkar, skumpa och smörgåstårta.
Kan nog säga att det lättade rejält på tungbanden....
Tur att man var i goda vänners lag för det vi pratade om var inte rumsrent, lättsmält eller officielt...ja ni vet hur det kan bli.

Dumt nog åkte vi in till stan också och gick på Kvarnen. Vi ångrade den mannövern allihop, vi borde stannat kvar hemma.

När vi vaknade i morse återsågs vi och försökte återuppstå med te hemma hos mig. Sedan åkte Talle hem och jag och N tog oss i kragen och promenerade i samtal runt sjön. Sedan var klockan 17.30 och vi var bakis-hungriga. Vi gick till Pizzan och smällde i oss varsin riktigt flottig historia. Vi behövde det både fysiskt och psykiskt.

Sedan var det bara att gå hem, vila några minuter och göra sig i ordning för att gå till nattjobb.
Känner mig trots allt ganska okay nu men i morgon kommer jag nog sova bra. Känns inte som man är så sugen på drinkar....


Kommentarer
Postat av: Mor

Ringer nu på morgonen och frågar vad Du ska göra på semestern. Det är väl OK va?

Dom där provdrinkarna trodde jag var nåt prov på sånt där "lukta GOTT" man har i badkar. För det var väl två badkar Du fotade? FNISS!

2008-09-14 @ 09:23:39
Postat av: Camilla

Ha ha, vilken annorlunda helg du haft mot för min. Här är det barn och familj som gäller, inga drinkar och inga bakispizzor... Förresten ska jag inte äta pizzor, nu är jag inne på en fin, nyttig väg. =)

Kram och pigga på dig nu!

2008-09-14 @ 11:21:14
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: kicki

Gott med lite olika drinkar...jag är ën sån där tråkig ölmänniska....

Hjälp mej med ett par bra jeans, har alltid så himla svårt...ha st 32 på jeans, alltså en rund stor rumpa....sitter gott alltså....jag vill ha jeans som sitter åt men inte direkt stuprör, lite raka så där och gärna lite högre...inga glittriga saker på utan helt vanliga jeans blå eller svarta, tänk om jag äntligen kunde få lite hjälp...

hoppas helgen varit bra trots jobb...kramen

2008-09-14 @ 12:53:02
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/
Postat av: Mor igen!

SPAR RÄKTÅRTEBIT tills vi kommer upp igen! JAAAG äälskar räkor (men inte far)Tårtan ser jätteläcker ut.

2008-09-14 @ 17:42:45
Postat av: britten

jag har letat hela dagen efter ett par snygga svarta jeand men ick sa nicke ! hittar inga...va mysigt det lät med drinkprovning....

2008-09-14 @ 18:59:15
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: M

Ångest va ordet, haha..

2008-09-14 @ 20:34:40
Postat av: Lennart

Marguerita gillar jag, Cosmopolitan tror jag inte att jag har druckit någon gång.

2008-09-15 @ 19:53:47
URL: http://trannel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0