Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

E.F.I.T 25/9-08

(Min första och helt odramatisk).


Vaknade väldigt tidigt först. Ringde N och hörde att hon var på väg till jobbet eftersom vi suttit uppe och pratat till ...väldigt sent. Somnade om, var super hängig och trött.

Klev upp vid ca 8.30

Vaknade i badet med hett vatten, kaffe och bok som vanligt.


Kolla vilken cool grej jag såg i solens strålar då jag väntade på Pendeln. Någon hade satt sig i målarfärg och med sina jeans gjort snyggaste avtrycket!

Nu har klockan som ni ser hunnit bli 10.00 och jag har bestämt tid med min vän för en långpromenad.

Vi promenerade i Hagaparken.

Satt länge på bryggan och pratade.

Vi gick i flera timmar.

Vid 13-tiden landade vi för lunch på en Indisk resturang i Vasastan.

Sedan knallade vi in mot centrum.

Vi kollade lite på skor innan jag skulle hemmåt vid 14-tiden.


Jag körde bil till jobbet en sväng.

För ett möte.

Sedan var det meningen att vi, ett helt gäng från firman skulle gå på gymet men jag hade glömt min inloggningsbricka och kände mig förkyld så jag och N stack ut till Lida för en promenad i skogen i stället. Den blev lång den också.


Det var en vacker hösteftermiddag och det doftar gott i skogen....

Tills man kommer till hästarna!

Kolla den här lilla sötisen, GNÄGG! Man kan också se att det är ett monster som plåtar den i skuggan!

Åkte förbi lokala skoaffären på vägen hem där jag köpte denna stövel. (Jo, jag köpte ett helt par!)
Gillar inte att den var så låg klack men i bland får man ta vad man får, gillade den för övrigt bäst och då har jag tittat runt en del.

Vi köpte med oss Sushi hem. Pratade till 21.00


Läste av mina steg vid strax efter 21.00 25.283 steg! Somnade förkyld och trött klockan 21.15!

Ja, det var lite av min dag i bilder. Bilderna är som ni ser inte redigerade alls utan bara hitlagda helt utan krusiduller! Den nakna sanningen! Min första EFIT. är det så här man gör?


Kommentarer
Postat av: annebelle

Kul att se din dag i bilder! Visst är det slående hur intressant vardagen ändå är... Själv har jag inte gjort en EFIT på ett bra tag men jag har skrivit några tankar om mammaskap.

2008-09-26 @ 11:37:31
URL: http://annebelle.blogg.se/
Postat av: Tierra

Mycket roligt att få följa med i din vardag... även om det tydligen var en ledig dag och inte en arbetsdag... EFIT är väl vad man gör det till, tycker du lyckades bra :-)



Sköt om dig och ha en riktigt skön helg !



Varma hälsningar, Tierra

2008-09-26 @ 14:48:08
URL: http://filmjolk.blogspot.com
Postat av: C a m i l l a

Kommer inte ihåg om jag lämnat kommentar här förut, men tror inte det... =)

Din premiär-EFIT var klockren ju! Du var superduktig med kameran.

Men vad avundsjuk jag blev nu då, snygg stövlar! Du köpte ju två par i vintras... hrm... Kommer ihåg det, eftersom jag köpte ett par likadana på Din sko och jag har fortfarande mina nu...

Ja, Metallicakonsert vore något det!

Men vet du, de har flyttat Hellström till februari här i Gävle... lite sur jag blev! Suck!

Ska du se honom i höst?

Big hug!

2008-09-26 @ 15:21:09
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Nu blev jag nedtryckt i stövelskafterna.Har varit ute å gott i en timme fick ihop 2200 steg.Kände mig jätteduktig men så slog jag på datorn och vad får jag se över 25000 steg.Jag håller mig för pannann o baxnar



Bästa hälsningar Olbert

2008-09-26 @ 16:09:45
Postat av: C a m i l l a

Ringde dig på mobben, men du var inte där. Pratade in lite info om platser och så... angående Hellström. =)

Glömde också att kommentera din EFIT, att jag blev så glad över bilderna både från Hagaparken och Vasastan, kände igen mig och längtade nästan hem. Indisk restaurang i Vasastan... där var jag många gånger - om det nu var samma...

Kram, kram!

2008-09-26 @ 16:15:30
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Kraka

Min dag blev helt misslyckad ur den aspekten: 3790 steg. Men den har innehållit annat som är helt ok.

Kram!

2008-09-26 @ 22:39:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Mor

Vad f--an betyder EFIT ??????

2008-09-27 @ 17:27:26
Postat av: Borthy till Mor

EFTI betyder Ett foto i timmen. Verkar finnas några regler här i bloggvärlden för när det inträffar och Camilla brukar ha koll på det. kram

2008-09-27 @ 19:24:01
URL: http://borthy.blogg.se/
Postat av: vivan

Vilken prommenad...och så många steg...hoppas förskylningen har klingat av...kramiz:)

2008-09-27 @ 21:41:24
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0