Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

En bra början.

Motion vecka 35! (Motivationsstatestik...)

Måndag: Köpt stegräknare kl 14.00. Gått 8000 steg drygt.

Tisdag: Långpromenad 1,5 tim innan jobbet. 1 tim Ashtangayoga i grupp. Blev 21.717 steg exkl yogan.

Onsdag: 40 längder i simbasängen. Gått 10.619 steg.

Torsdag: (Sovdag) Endast 9662 steg.

Fredag: Långpromenad med N och A på nästan 2 tim i regn. Stegräknarna, hade 2 på mig och de visade galet olika och fel. Hade dem nog felplacerade.

Lördag: Hade inte stegräknaren på mig....

Söndag: Varvat att springa och gå runt sjön. En bra början. Antal steg: 20.182 (trots att jag inte fick på mig räknaren förrän på eftermiddagen!
 
(Jag har ätit ganska bra saker hela veckan och ger mig själv godkänt. Åtminstone inga orgier i något direkt onyttigt alls.)

Kommentarer
Postat av: Mor

Trevligt att Du är vid liv. Min stegräknare brukar jag sätt i BH:n mlln tuttarna alltså, men är inte helt säker på att det är bästa platsen.Men det guppar ju på rätt bra där;-))Det är bara ibland jag tycker att antalet steg borde vara annorlunda. På onsdag morgon bär det av till "Östersjöns pärla" åter kvällen därpå.Vi får höras vidare om ev. träff.

Kan vara golftävlingar på gång,men vintern är ju lång........

2008-09-01 @ 08:48:27
Postat av: Socrate

Bra jobbat med stegräknaren. Bär den inte riktigt varje dag bara, det kan lätt bli en "obsession" och då blir det jobbigt. På mitt jobb snackas det stegräknare järnet just nu för vi har en stegtävling under hösten. Har under sommaren inköpt inte mindre än TRE stegräknare till frugan, med mycket varierande funktion, så det där med att de visar galet eller räknar fel är inte alls så ovanligt. Man får ta det med en liten nypa salt.



Ha det gott med stegandet! / vännen Socrate

2008-09-01 @ 09:20:56
URL: http://socrate.blogg.se/
Postat av: sweetmama

Oj vad hurtigt det där låter. 20000 steg Inte Illa !!!!!



Det där skulle jag också behöva hålla på med. Tappade sugen när jag upptäckte att min stegräknare var trasig efter att ha gått hela Ikea rundan i barkarby samt en massa på Outletten så visade min bara 800 steg.

2008-09-01 @ 10:00:53
URL: http://sweetmama.blogg.se/
Postat av: kicki

Gud va duktig du är,,,jag blir sliten bara av att läsa...

kramen på dej..

2008-09-01 @ 13:17:57
URL: http://kickilettenstrom.blogg.se/
Postat av: Borthy till Talle.

Skrattar! Du har helt rätt men jag vågar inte publicera din kommentar!

Tror dessvärre att dina drinkar inte var helt kalorisnåla.... men de var väldigt goda!

Glad att du varit på besök här, lova fortsätta skriva till mig, blir så glad! kram

2008-09-01 @ 14:23:02
URL: http://borthy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0