Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Konsten att sitta vackert...i målarfärg!



Jag kan bara konstatera att jag varit jobbig sedan igår vid 14-tiden.
Spenderat i det närmaste all tid på Firman med mycket att göra.
Är "en aning" förkyld också....känner mig lite manlig som gnäller men jag ÄR faktiskt det!
Jag som aldrig brukar vara sjuk och hängig....grrr

Påväg hem från jobbet i sena kvällen igår stannade jag till  hos N och det blev en pratstund fram till halv tolv.
Somnade sedan vid midnatt men vaknade vid 03-tiden!
Förbaskat vad jobbigt det är att vara klarvaken och ligga och vrida sig! Jag vill sova härligt och skönt!
Blev typiskt nog liggande vaken fram till dax att stiga upp. Släpade mig iväg till jobbet.

Slet på bra från 07.00 fram till 19-tiden, jag skulle varit kvar ett dubbelpass fram till 21.30 men fick gå lite tidigare.
Nu ledig 2 dagar att vila upp mig på innan det hårda livet börjar igen.

I natt fick jag ett sms med skratt från N.
Hon hade sett i min blogg i EFITen fotot på rumpan på bänken i målarfärgen.
Hon skrattade, det var hon som gjort det i tisdags!
Jeansen hade klarat sig! Vilket sammanträffande att jag gått förbi det och fotat det!
Jag tycker det ser ut som ett coolt konstverk!

Kommentarer
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Vila nu upp dig!!

Vilken häftig bänk!

2008-09-27 @ 20:53:11
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Kraka

Det är ett coolt konstverk!

2008-09-28 @ 09:53:25
URL: http://blogg.aftonbladet.se/53
Postat av: Junitjej

Svar till Borthy: Vad konstigt att du inte kan registrera dig på Promenix.se! Besök sajten:

http://promenix.se

Klicka på Registrera dig på höger sida. Fyll i alla uppgifter, så ska det funka. Du har möjligtvis inte registrerat dig redan på sidan för länge sedan?

2008-09-28 @ 11:39:21
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Mor

Detta tror jag inte på! Hur kan man sätta sej på en nymålad dyna utan att byxorna blir förstörda? Brukar det inte vara varningsskyltar om man har målat en bänk? Detta är inte trovärdigt!!

2008-09-28 @ 19:17:25
Postat av: Natalie till Mor.

Till Mor till Borthy!

Jo, det är faktiskt helt sant. Färgen hade torkat och det satt inga varningslappar någonstans. Hade det gjort det hade jag ju inte suttit mig ner. Färgen var tillräckligt torr för att ej färga byxorna men ändå lite mjuk så det gick att göra ett märke. Gåtan löst.

2008-09-30 @ 16:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0