Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion(?) vecka 39....

Måndag: (Inget, blev sömn och dubbelpass på jobbet).

Tisdag: (Sovdag)

Onsdag: Simmat 1 km. Promenad i hösten. 11.206 steg.

Torsdag: Promenader i 25.283 steg!

Fredag:5498 steg.

Lördag:8520 steg.

Söndag: Promenad. 9754 steg.

Denna vecka ingen träning alls egentligen. Kännt mig sjuk och rejält förkyld. Trist!
Jag har i varje fall promenerat.

Har funderat på sådana där skor som ska stärka bålen, som är runda under. Någon som har erfarenheter och tips?

Kommentarer
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Har du kunnat registrera dig på promenix.se?

2008-09-29 @ 19:08:47
URL: http://junitjejen.se
Postat av: sabina

Tack för din kommentar, gillar verkligen att höra från allas synvinklar. Som sagt "Always look on the bright side of life" är nog vad jag försöker göra. Självklart är man ju livrädd när man tänker att man snart kanske måste lämna jordelivet men ju längre man e sjuk desstå mer förstår man det. Konstigt nog men faktiskt mår jag rätt ok ändå och försöker njuta av livet jag har nu! Fortsätt med att vara dig själv och jag blir glad av kommentarer! Sov gott // Sabina

2008-09-29 @ 22:55:12
URL: http://mittlivsabina74.blogspot.com
Postat av: C a m i l l a

Rund under fötterna fick helt plötsligt en ny innebörd... :) Har aldrig hört talas om såna faktiskt. Låter skumt.

Är ledig i dag, solen skiner. Har börjat dagen med 1 km morgonsim på Fjärran höjder (halva priset fram till 10.00, jag stressade in vid 9.10 och simmade mina 40 längder i raketfart och stämplade ut 9.56... puh!) Nästa gång ska jag åka i god tid.

Hoppas du också har en skön dag, vare sig du jobbar eller är ledig.

Kram, kram!

2008-09-30 @ 10:39:49
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0