Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

En trött dag.

Igår natt kunde jag inte sova. Låg väl och tänkte för mycket och sedan tog stressen över att man snart skulle upp.
I första anblicken av gårdagen skulle jag säga att egentligen bara lunchen var bra men när jag tänker i genom dagen så var det inget fel på den mer än att jag var trött, sliten och ledsen.
I bland är det så.

När jag tänker efter funkade arbetet otroligt bra för mig även igår men jag var liksom för sliten för att fatta hur bra det gick. En kollega sade till mig: Det är nästan lite kusligt vad du har fått varit med om på senaste här på jobbet, det verkar som har du har lite magiska händer, det går så bra!

Det var roligt att höra för jag känner att jag varit med om mycket på kort tid men framför allt börjar jag ha närvaro och glädje i jobbet igen.
( Det är ju inte så att jag inte gillat jobbet utan det har fått gå på autopiloten då min själ gått igenom skiljsmässan och allt.)

När jag åkte hem från jobbet stannade jag till i musikaffären och köpte nya strängar till sonens elgitarr och när jag kom hem strängade jag om den inför att han sedan på kvällen skulle på sin första elgitarrlektion.
Yngsta grabben lämnades på fotbollsträning.
När sönerna hade aktiviteter travade jag runt lite i granncentrumet där jag också av en slump mötte N.
Jag bjöd över henne på pratstund över pannkakor när vi kom hem.
 Det blev också trevligt så i det stora hela var det ju en riktigt fin dag fast jag var så sliten.

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Hoppas helgen också blir bra, om du är ledig eller om du jobbar!

Här ska det bli slött och energiboostning (kanske lite svampplockning) efter några intensiva veckor.

Kram, kram!

2008-09-19 @ 16:26:01
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Mor

SUCK!

När man läser din blogg varje dag, som jag gör, så

liknar man den vid en Jojo. Upp och ner, upp och ner.....Var rädd om dej och sköt om dej!

2008-09-20 @ 06:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0