Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Everybody's looking for something.

Sweet dreams are made of this
Who am I to disagree?


I wanna know what's inside you.


Idag, en vanlig arbetsdag på firman men den var stökig och mitt huvud var tydligen inte på topp.
Missade en grej som jag inte trodde jag kunde missa, som jag skulle kunna undervisa i även under REM-sömn..men jag missade det. Bara sådär!
Som tur var inget större missöde men jag kan fortfarande inte fatta hur tydliga saker gick mig spårlöst förbi.

Efter jobbet åkte stora grabben och jag för första gången och köpte kläder tillsammans.
Han har aldrig tidigre brytt sig om hur han vill gå klädd men nu börjar det bli viktigt.

Jag ler i mungipan när han som är så prydlig vill hasa ned stuprörs-smala jeans! Ingen är gladare än jag om han får upp ett intresse för mode!
Det var kul att handla med honom!

Regnet har kommit och med det hösten. Det gör inget. Mörkret måste ju komma så det kan bli vår igen!
Till des skall jag mysa inne med mycket levande ljus, värme och vänner.

I dag prinskorv, stekt potatis och ägg. Ingen hälsokost direkt men vi var sugna på det!

(Uppdatering lite senare... Blev 4 avsnitt av "Sex and the city" på kvällskvisten!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0