Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Bloggpaus....

Det blev ett bloggavbrott for mig. Hade helt enkelt ingen tid eller motivation att sätta mig vid datorn.
Låter väl som en riktigt tråkig ursäkt men just så var det.
I påskas jobbade jag natt. Sen kom pojkarna till mig. Veckan gick snabbt med aktiviteter och jobb.

Torsdagen började som en bra dag men blev riktigt pestig. Sen kom Darr och hennes barn på kvällen och rätade upp hemskheterna. Helgen var trevlig och fullt hus. Nu är det måndag och den här veckan blir det mycket nattjobb.

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Jag undrade var du var. Skönt att du är tillbaka igen.

Kram!

2009-04-21 @ 08:58:36
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0