Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion v 34!

Det var meningen att jag skulle köra stenhårt från denna vecka men det blev en mjukstart. Det var en hel del planering med barnen, skolstarten och vardagen som jag inte var van med efter sommaren som tog musten ur mig...eller åtminstone skyller jag på det!
Har i varje fall kommit igång att springa och har sprungit 2 ggr nu i helgen! Nu jäklar är jag laddad!

Måndag: (Sovdag) 16.667 steg inkl ett varv stavgång rnt sjön med Syrran tror jag...har faktiskt glömt.
Tisdag: 18.029 steg. (Heldag på Gröna lund).
Onsdag: 17.011 steg inkl promenad med N.
Torsdag: 21.364 steg inkl långpromenad i stan.
Fredag: 24.627 steg ink 6 km löpning.
Lördag: 21.603 steg inkl ett varw powerwlk runt sjön.
Söndag: 20.029 steg inkl 4 km löpning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0