Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Bra vardag i dagsljus!

Måndagen var en min första riktiga vardagsförmiddag på firman på väldigt länge. Alla var så glada och snälla och sade det var trevligt att jag var dagmänniska igen!
Känns fint med ett sådant mottagande och jag känner att jag glädjer mig mycket över det.
Klart jag saknar alla mina nattkompisar och nattarbetet men jag känner mig så mycket piggare redan, känns som jag redan sover bättre och att ringarna under ögonen och glåmigheten radan klingar av.

Tog friskvårdstimme och gick till gymmet i slutet av arbetsdagen. Löpbanden var trasiga så det blev inget springa men JH lärde mig lite mer övningar med hantlar så vi körde hårt på den fronten i stället.
På måndagskvällen försökte jag fixa lite hemma och bara var med barnen.
Vi gick och lade oss ganska tidigt. Nu innan jul är det mycket aktiviteter i framförallt stora sonens skola med alla luciaframträdanden och så så han var ganska trött han också.

På tisdagen var det till att sätta sig på morgontåget till KS i Solna där min firma skulle ha en utbildningsdag i etik. En riktigt bra lång dag med värdefulla föreläsningar och diskussioner blev det.

Direkt därifrån åkte jag till Globen och satte mig i ett annat info-möte fram till 20.30  eftersom jag skall vara med i sjukvårdsgrupp på Globens luciakoncerter på söndag.
Var sedan ordentligt slut efter en hel dags sittande och lyssnande.

I dag är det onsdag. Förmiddagspass på firman.
Vaknade pigg med ett långt bad även i morse vid 05.15. Konstigt att hoppa upp glad och pigg vid denna tid.
Jag fattar inte hur det går vägen men det gör det. Jag är inte alls lika trött och seg längre som när jag sov för mycket runt nattjobbet. Då var jag alltid rädd att sova för lite och vara sliten. Nu sover jag mindre och är pigg. Måste bero på att jag får dagsljus!

Vet inte om jag lyckas få till någon träning i eftermiddag, känner att jag bara vill vara hemma med barnen och vila.

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Hej! Så klart A kan hänga med oss på stan. :)

Jag kan ringa dig fredag kväll, så kan vi bestämma tid och så...

Om jag åker vid 10-tiden och är framme hos dig vid 12.00... Låter det OK?

Kramar!

2009-12-09 @ 12:39:12
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0