Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

En vanlig tisdag som också är värd att bli sedd!

Sov som en stock efter gårdagens dubbelpass, förmiddag + kvällspass på jobbet.
Vaknade av klockan 09.00 och gick direkt ut i snön och solskenet för att gå hem till J och släppa ut katten Z men också passera ICA för att köpa frukost.

När jag kom hem ringde N och sade hon var fördigopererad så då åkte jag och hämtade henne hos doktorn och vi tog en frukost hos mig innan hon slocknade i min sons säng då hon innan op jobbat natt och en hantverkare arbetade i hennes lägenhet.

Jag gjorde 3 matlådor, hängde tvätt och lade i en ny och sedan var det bara att dra i väg till jobbets gym där jag mötte Pe.
Vi hade bestämt att köra ett pass innan jobbet som börjar 14.00.

Jag sprang 4 km på bandet 10 km/h + körde magövningar. Efteråt flög jag på endorfiner igen!
Hade också tänkt vara med på jobbets yogapass på eftermiddagen men tyvärr blev det inställt då instruktören blev tvungen att gå hem tidigare.

Nu ligger lugnet på firman.
Vi har god tid än så länge ikväll att umgås och prata med varandra vilket ju är trevligt men när man som jag har student så känns lugn tid som i bland uppstår som slöseri med hennes tid och möjlighet att lära sig.

Ps. Den här boken var det länge sedan jag läst ut.
Jag vet att jag läst den förut men jag läste klart den igen eftersom jag var för lat för att ta en annan bok.
Den är helt okay men jag läser den nog inte en 3:e gång....

Faktiskt så kollade N och jag på en rulle i lördags kväll också.
Den var okay....jag somnade i varje fall inte men jag tror inte jag kommer att se om den heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0