Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion vecka 3!

Måndag:21.382 steg inkl 1 tim promenad på fm och 1 tim på em.

Tisdag: 24.384 steg inkl 2 tim och 15 min promenad på em.

Onsdag: 25.080 steg inkl 1,5 tim stavgång.

Torsdag: 24.111 steg inkl 1,5 tim stavgång.

Fredag: Ledigt!

Lördag Ledigt!

Söndag: Ledigt! 

Det har blivit ordentligt med promenad och stavgång denna vecka också men sedan blev det ledig helg då jag varit bortrest och behövde slappna av från kalorijakt och steg!
Nu är vi dock inne i vecka 4 och jag har ånyo gått in i min hälsosamma livsstil från midnatt!
Mer om det snart.

Kommentarer
Postat av: evans

Min motion vecka 3: noll och intet :/

2009-01-19 @ 14:05:05
URL: http://evans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0