Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion vecka 4...och lite undanflykter....

Måndag:23.490 steg. Långpromenad i snöslask.

Tisdag: 13.882 steg. (Tyvärr en urstressig dag...)

Onsdag:17.285 steg. Normal promenad men inget mer pga stressig dag tyvärr.

Torsdag: 15.833 steg.

Fredag: 23.412 steg inkl 1,5 tim stavgång på sjön.

Lördag: 15.248 steg. Kortare promenader på isgator i regn.

Söndag: 20.135 steg inkl promenad runt sjön med E och N på isiga gator.

Som sagt en stressig vecka.
Jag har ändå promenerat ganska bra men ingen annan motion har jag fått till.

Det som är mer deppigt är att trots att jag hållt mig ganska bra inom kaloriramarna så att jag borde gått ned ett kilo så har jag i stället gått upp ett kilo!
Nu gäller det att verkligen motivera sig efter så dassigt veckoresultat på vågen!

Antar att jag är PMS-svullen...eller jag hoppas i varje fall att det är vatten....för vad annars ska det vara? Har lite svårt att tro att det vare sig är fett eller nyskapade muskler!

(Det gröna är min uträknade normalmetabolism. Det röda är kalorier jag stoppat i mig och det blå är intjänade kalorier jag gjort av med extra pga steg jag gått. Alltså, de blågröna staplarna måste vara högre än de röda för att man ska kunna gå ned i vikt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0