Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Stilla varmt och avkopplande.


Som sagt, vi är ju hemma hos Mor och Far.
5 minuters promenad från deras hus finns en badplats som heter Stenmans.

Vid Stenmans badplats ligger ett gammalt hyreshus och där bodde jag från det jag var 1 år till det jag var 4 år då Mor och Far köpte radhuset och vi flyttade dit.
Från balkongen såg man sjön och en liten vinglig trappa leder ned till bryggan.

I går när vi var där och badade lånade jag en kratta och krattade gammal vass från stranden och gammalt unk från botten.
Kanske kan man säga att det är grymma vuxenpoäng på en sådan handling.... (säg det inte till någon)...


Senare på eftermiddagen tog jag på mig löpkläder och gav mig ut på grusvägarna och sprang.
Det var olidligt varmt och jag var seg men det doftade underbart och hela omgivningen är så underbart vacker!

När jag bodde "hemma" (till det jag var 18 år) förstod jag inte hur vackert det var här i hembyn, jag tror aldrig vi hade en tanke på hur vackert och skönt vi hade det.

Jag är ganska imponerad av mig själv som faktiskt plockade ned springkläder i packningen....men det kanske inte är så speciellt ...jag har ju Soda streamern med mig också :-)  !

Igår kväll provade jag att ligga på pappas spikmatta!
Det var inte det minsta skönt kan jag säga, åtminstone inte efter att man fått lite rödfärg från solen på ryggen.

Sist av allt igår tog vi ett långt kvällsdopp när solen höll på gå ned. Bild från det i de övre collaget, bilden längst upp till höger.

I dag håller jag på med ett EFIT.

Kommentarer
Postat av: syrran

Tänk att våran daddy gått i passion!

Å vilka roliga collage- blir nästan sugen på att börja blogga igen och använda mej av denna tekniken.

Tjao!

2009-07-02 @ 14:33:17
Postat av: C a m i l l a

Vad mysigt det såg ut. Var bor dina föräldrar?

Jag älskar min spikmatta, somnar på den varje kväll. Tycker att jag sover mycket bättre sedan jag blivit fakir.

Spännande att se din EFIT! Såklart man kan göra EFIT fast det inte är "riktig" dag för det.

Själv ska jag ut och äta med en f d kollega i kväll. Det är hett som sjutton, men vi ska ut till ett ställe vid havet, så jag hoppas att det fläktar lite.

Kram och njut av semester! :)

Jo... ha ha... varför jag inte stod ut på stranden mer än 2½ timme var att det stank tång... usch! Väldigt ovanligt här, men vanligare på Gotland.

Dagen efter var det dock helt borta.

2009-07-02 @ 15:14:33
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0