Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Syrran min är så blond nu för tiden... ;-)


När jag vaknade i morse visste jag vad timmen var slagen.
Vågen stod på 4 kg plus från i våras!
Så ska det vara i mina ögon när det är semester och sommar men det gäller att kunna bryta med Nutella och vindunkar när vardagen kommer igen.
Min kropp skriker efter hälsosam mat och dryck och att få komma iform igen.
Nu har jag 2 veckor med vardag innan jag får semester igen.
Jag skall satsa på bra levene dessa 2 veckor.

Antar att det inte bara är jag eftersom det på idag på Aftonbladets löp stod att man kunde gå ned så och så mycket i vikt på så och så kort tid.

Syrran kom till mig på eftermiddagen och vi gjorde slingor på henne. Hon blev supersnygg!
Efter det gick vi till pizzerian och beställde sallad.
Jag beställde även en att ta med hem för att äta nu i kväll. (Nyss ätit den...)

När vi var mätta gick vi i eftermiddagssolen runt sjön i riktigt rask takt.
I och med detta kändes det som: Vi är på gång igen!!!

Efter promenaden åkte jag hem till Syrran med bilen och hämtade mina blomlådor som hon tagit omhand om åt mig då jag varit på semester.

Om en stund skall jag åka och hämta N vid tågstationen då hon är på väg hem från utrikestjänstgöring.


Motion vecka: 28! Semestervecka 2!
Stegräknaren är av...fast på från söndag!


Måndag: Inget alls.
Tisdag: Inget alls.
Onsdag: Inget alls.
Torsdag: Inget alls.
Fredag: Inget alls.
Lördag: Inget alls.
Söndag: 1 varv raskt runt sjön! Stegräknare på från idag. 21.761 steg.

Kommentarer
Postat av: Marialivet

It take time to get use to it...Tack i allafall!

2009-07-12 @ 22:57:28
URL: http://marialivet.blogg.se/
Postat av: Mor

Läs mail!

2009-07-13 @ 13:45:03
Postat av: Anne

Hej. Det var lite bra ni inte kom över "till min stad" och gick på Parken Zoo för jag anser att den är överreklamerad. Ni hade det säkert bättre på cosomonova eller så är det jag som bara är less på djurpaken då jag säker blir ditsläpad 2 ggr om året.

Imorgon gör jag och lillan en Borthy, vi åker till örebro och campar. Du har ju pratat så gott om det stället att vi måste ju prova. Vi tältade ju så mycket då vi var små att jag vill ge lillan samma goa, härliga upplevelser som min barndom.



Ha det gott och du, du ser jätte trimmad ut så de där 4 kilona är nog bara muskler : )

Kram Anne

2009-07-14 @ 21:50:16
Postat av: Mor

Mera mail (nostalgi)

2009-07-14 @ 23:02:36
Postat av: Veronique

Du ser så pigg och sommarfräsch ut!

Hoppas vi träffs snart.

Kram

2009-07-15 @ 21:05:51
URL: http://godiscoominya.blogspot.com
Postat av: C a m i l l a

Vi är supernöjd med Samsungkylen & frysen. Man ska nog sikta in sig på "halvdyra" produkter, inte de billigaste. Vårt set kostade kring 15.500:-. Kolla efter energiklass A eller ännu hellre A+.

KRAM!

2009-07-16 @ 20:08:03
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0