Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Jag är för gammal, orkar inte!

Jag önskar så mycket att jag gjorde det jag hade tänkt att göra igår i stället för det som jag gjorde.
Som sagt, skrev att jag skulle gå ett varv runt sjön men det blev till granncentrumet i stället.
Det var inte hela världen.
Sedan började det gå fel.

Jag var inne på att äta med Syrran o hennes kompis på Medis i solskenet och sedan gå hem och slappa med en video.
Tyvärr gick vi till Skrapan och utsikten där var magnifik.
Vi tog ett stillsamt trevligt glas vin tillsammans med pensionärerna och turisterna i solnedgången.

Precis när vi skulle gå hem mötte vi ett gäng med kompisar och sedan gick det hela väldigt fel.
Massor av drinkar hamnade på vårt bord och sedan blev det en fullminant utekväll.

Jag ångrar mig något alldeles hemskt att planerna blev ändrade på det här viset. Inte bra på något sätt och dagen idag har varit helt bortkastad.
Det ska dröja länge tills det här händer igen kan jag säga. Helst skulle jag vilja säga att det aldrig ska ske igen.
Jag är för gammal för sådant här. jag vill inte!


Nu är det jobb som gäller för mig igen. Det känns tryggt och bra.



Kommentarer
Postat av: Marialivet ( syrran)

Se så- en gammal hederlig drängffylla har vi alla haft, det var din tur denna gång.



Fr o m nu hänger du på i Måbralivet och börjar odla glädje och kärlek i livet!!



En varm kram från syster till syster!!

2009-07-24 @ 07:16:53
URL: http://marialivet.blogg.se/
Postat av: Mor

SUCK! Vi vet! I morgon fyller vi 131 tillsammans!

2009-07-24 @ 16:14:56
Postat av: Anne

Det som redan har skett det har skett så tänk inte negativt om det. Eller som Dalai Lama säger: det du kan påverka - gör det då, och det som du inte kan påverka lägg inte energi på att grubbla över det.



Tänk istället att du har haft en trevlig dag.

Kram

2009-07-24 @ 20:50:29
Postat av: Mötley Annika

Trevlig helg :)

2009-07-24 @ 21:30:39
URL: http://motleycrue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0