Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Börjat provpimpa igen!

Det var evigheter sedan jag lekte i bloggen så jag minns inte riktigt hur det var man gjorde med alla koder.
Igår gjorde jag ett första litet försök.
Kanskle inte var speciellt eftertänkt och lyckat men jag bara testpimpade lite som en del kanske redan ser här.

Programmet jag förut kunde klippa ihop bilder i om man ville göra ett kollage till en header finns inte i den här nya datorn. Någon som har ett tips om det finns något enkelt man kan ladda hem för att göra enklare fotocollage?



(Visst har jag fått till en trevlig balkong även iår även om blommorna inte hunnit växa sig så stor än. Jag trivs på min balkong och speciellt trivs jag att det är så rådjursfritt där!)

Har nu hur som helst just vaknat efter en riktigt bra dagsovning.
Natten på jobbet var trevlig och jag hade att stå i så det rullade på bra och sömnen och lugnet har funnits hos mig i dag trots omständigheter och tropisk hetta ute.

Lite lite pirrar det i mig av oro att det på måndag morgon skall dra in mörka moln på himlen och regnet skall börja vräka ned kontinuerligt i 2 veckor när jag äntligen får semester.
Är liksom lite orolig att jag inte under ledighet hinner få smaka på det här underbara vädret. Jag vill!
Hur som helst så har jag ju ett nytt tält i år som ska klara en jäkla massa regn :-) !

Darr och jag har ovanligt nog lagt upp en plan B i år i fall det skulle regna så där mycket som det brukar göra när vi tältar på semestern.
Tidigare har vi inte haft reservplaner och det har varit blött.

2 nätter kvar på firman. Nu drar det ihop sig!
Pratade med sönerna i em.
De har det ljuvligt i sommarvärmen uppe i Dalarna med pappa J.
Katten Z är med dem där uppe och han trivs som katten under ladan där han ligger och proppar i sig sorkar den lilla gullungen!

Hur hamnade jag här framför datorn? Jag skulle ju bara betala räkningarna.

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Så mysigt det ser ut på din balkong! :) Bor du högst upp?

Och vårfint och nytt på bloggen. :)

Sitter och härdar ut sista timmen på jobbet nu, rätt lugnt. Kameran är med i dag, så jag ska snickra ihop en EFIT senare i kväll. Kanske du tar med din till jobbet i dag du också?

Kram kram!

2009-06-27 @ 18:55:56
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Mor

Äntligen låter det mysigtdet Du skriver! Har varit lite orolig över diverse senaste tiden. Verkligen mysigt på din "balle" Härligt oxo att ungarna har det bra i Dalarna och att Z är med.Hälsa Darr!!

Kina och Leffe verkar oxo vara på gång med pensionering, eller har jag fattat fel?

2009-06-27 @ 19:46:24
Postat av: ejmis

Jätteläcker balkong...duken älskar jag...vart har du köpt den?

2009-06-28 @ 00:07:19
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Tierra

Hej vännen !



Ett både bra och gratis program som bl.a. kan skapa bildcollage är Picasa ! Finns att hämta hem på http://picasa.google.com



Ha en fortsatt fin sommar !!



Varma hälsningar, Tierra

2009-06-29 @ 10:28:02
URL: http://filmjolk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0