Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Det känns som en evighet sedan!

Just idag regerar jag till 100 % över mitt liv!
Det blev liksom en dag som hamnade mellan alla stolar i planeringen så den blev helt tom och kravlös!

Inte så att min kalender är övermäktig men det känns som jag jobbar mycket och jag har mycket runt mig till vardags.
Nu har jag ju jobbat heldag i helgen och haft släktkalas för A här i söndags...

Måndag morgon var det upp och jobba igen och så var karusellen igång igen.
Fast jag älskar det och jag är så tacksam för det.

Men...idag är vi 4 stycken som ska åka på 112-krysning och av någon anledning blev tisdagen innan alltså detta nu en helt ledig oplanerad dag.

När jag skickat barnen och söstra mi som sovit här till sina respektive skolor så lade jag mig att sova fram till klockan ringde 12.00!

Nu har jag druckit kaffe.
Sitter och tittar ut på den soliga dagen.
Lyssnar på Caroline af Ugglas kanonfina skiva.
Hängt en tvätt.
Känner mig helt avslappnad och skön.
Känner mig på något sätt trygg och lugn inuti.
Får en liten inre gnista av att jag längtar efter att börja träna igen. Börja springa nu när det blir vår och lite varmare.

Ska bara njuta av MIN dag idag helt ensam och utan krav på mig själv i någon riktning och sedan ha det riktigt kul på kryssningen ikväll!

Kommentarer
Postat av: c

Hej! Hur var kryssningen?



Ha en bra dag!

2009-04-02 @ 17:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0