Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

I min dator...

...ser min blogg ut som ett världskrig!

Ser den sådan ut även för dig?
Något allvarligt fel har hänt med designen och jag är inte skyldig denna gång!

Nu till något mer roligt!

I dag vägde jag mig och döm om min förvåning när vågen stod på 56,9 kg!

Jag har alltså uppnått mitt mål som var 57 kg.

Jag har alltså gått ned  5,3 kg sedan juldagen genom att lägga om livsstilen.
På något sätt trodde jag nog att jag skulle känna mig smalare vid denna vikt men jag känner mig bara mer normal och med mer kontroll på kroppen, mer som mig själv!
Jeansen sitter bättre och jag är nöjd nu, det räcker.
Nu ska jag bara hålla det här och fortsätta leva så här bra med mat och att röra på mig.

Nu sticker jag till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Kraka

I natt såg det ut som ett världskrig, men nu ser det normalt ut igen.

Du måste ju vara jättesmal nu. Du är väl längre än jag också?

2009-03-03 @ 08:01:33
URL: http://kraka.moah.se
Postat av: C a m i l l a

Bra kämpat! :) Hur gick det förresten med alkoholstoppet från nyår? Jag tror inte att jag läst så mycket om det. Gick det bra, eller gav du upp?

Kram och ha en fin dag!

2009-03-03 @ 10:52:52
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: mariasharmoni

Väldigt fint inlägg nedan!! Tror nog också att alla ni behöver landa där ni är nu- klart man kan ha planer för framtiden- men det rätta händer och sker när det ska hända!

Nog dags att göra om din blogg till mer harmonisk helhet- jag som syrra kan ju säga så :) Det tar ganska lång tid att ladda upp din sida då det är så mycket- men DU GÖR SOM DU VILL OCH KÄNNER ÄR RÄTT!!

Vilken kämpesyrra som klarat önskevikten på bara några månader- det bor en spansk fighter i oss ( när det behövs)

Kramiz!

2009-03-03 @ 17:59:10
URL: http://mariasharmoni.blogspot.com
Postat av: Fia

Grattis till att du har nått ditt mål! Vad skönt att du har nått dit genom att göra kloka val, för då kommer du säkert att bevara den nya kroppen och vikten.

2009-03-03 @ 20:03:26
URL: http://neverkeso.blogg.se/
Postat av: Mor

Vill bara säga det att "Kära Far" drog en lättnades suck när jag talade om att Du INTE skulle flytta igen....FNISS! Och jag förstår honom.

2009-03-04 @ 08:34:17
Postat av: Veronique

Innebär detta att vi kan vila på arbetstid nu? :)

Kram Veronique

2009-03-04 @ 18:53:02
Postat av: cirocco

Härligt, roligt att du också känner att den nya livsstilen passar dig och att det bara är att fortsätta, att det inte är någon uppoffring. Jo din hemsida var lite förvirrande här om dagen.

Ha de gott!

2009-03-05 @ 10:36:15
Postat av: evans

Bra jobbat! Jag vågar aldrig väga mig :) Men kläderna passar i alla fall!



Kul att du vill vara med och visa våren! Hojta när du lagt ut en bild :)

2009-03-07 @ 14:36:10
URL: http://evans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0