Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Motion v 10! Nått målvikt!

Den här veckan är inget man är direkt stolt över...förutom att jag på tisdagen nådde min målvikt!

Haft för mycket runt omkring mig för att kunna tänka på motion och mat.
Har ätit okontrollerat på helgen och endast haft ambition att klara 15.000 steg varje dag.

Måndag: 17.862 steg.

Tisdag: 15.187 steg. Nått målvikt! Vågen står på 56,9 kg!

Onsdag: 21.742 steg.

Torsdag:
15.082 steg.

Fredag: 17.971 steg.

Lördag:
10.666 steg. (Inte så lysande....)

Söndag: 26.250 steg. Inkl 2 tim stavgång med E.

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till ditt uppnådda mål! Snyggt jobbat!:)

2009-03-09 @ 12:46:39
URL: http://mizty.blogg.se/
Postat av: Khalied

hej S vad kämpar med allt du gör och lägger energi i. Du är en otrolig stark kvinna som orkar lägga ner så mycket tid till din omgivning. Ser att också att du börjar bli mera medveten till dina behov också. Vad du behöver för att må bra i din tillvaro som glädjer mig stort. Tycker att du gör helt rätt i att njuta och tycka att det du gör för dig själv är tillräckligt bra...



Må bäst tjejen och ha en otroligt skön dag tjejen :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0