Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Kort dag.

Som sagt, jag jobbar ju nattperiod nu.
Så härligt som det är att gå och lägga sig efter en natts jobb på morgonen kan det aldrig bli på kvällen.
Sängen är helt underbar på morgonen! I morse helt ljuvligt!

Sov som en stock till klockan 16.00 då klockan ringde.
Skynda skynda.
Upp och vimsa i sig en kopp kaffe i ett snabb-bad.
Kl 17.20 infann jag mig sedan på överraskningsfest för Jan-Banan som fyllde 45 år.
Kl 17.30 skulle han komma hem från jobbet och då stod vi alla tysta i hans hall till dess han var innanför dörren då vi utbröt i hyllning!

Så trevligt att träffa vännerna från förr. Barnen och J var där också.
Tror att födelsedagsbarnent blev ordentligt överraskat och glad!

Vi åt en underbar italiensk buffé!

Tyvärr fick jag lämna gänget vid 20.30 för att åka till jobbet.
Trevligt här med.

Vår persiska arbetskamrat Hulda hade lagat mat, ett härligt storkok som vi alla nu ätit oss tokmätta av.
Tack Hulda, så gott och vilken äppelpaj till efterrätt!

Tack för kladdkakan också A....och lösgodispåsen tösen min!
Vi kan inte hålla på så här på nätterna, vi kommer bli svårt trinda!
Har inte lust att bada i vassen i sommar.
Ytterligare ett bra dygn att lägga till handlingarna alltså...och snart väntar sängen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror inte du behöver bada i vassen i år med tanke på alla steg du får ihop, Ha en bra dag!/C

2009-05-12 @ 18:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0