Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Vattendroppar på blommor.


Någon frågade härom dagen...
Fotar du aldrig längre?
Jo...lite...det går ju i perioder....

När det regnade i förra veckan såg jag nog lite skum ut när jag smög runt och fotade vattendroppar på blommor.

Även om inte jag är superbäst på att göra det sköna rättvisa så tycker jag det är trevligt att åtminstone försöka!


Skulle ju vara kul någon gång att gå en kurs så man lär sig att rätt tillbedja Guden så att även solen skiner när det regnar menar jag :-)
Fint när solstrålar lyser på vattendroppar också...

Men som sagt, det får bli en anan dag. Nu ska jag sova en timme innan det är dax att nattjobba. Ska se om jag kommer till skott i natt att berätta vad jag gjort på långledigheten.


Borthys bilder.

Kommentarer
Postat av: Mor

SÅÅÅÅ vackra blommor och välkommen tillbaka till denna sida av Sverige!

På onsdag åker vi till Gotland, bara så att Du vet.

Vi är borta väldigt länge.......vi är tillbaka nästa dags kväll! FNISS!

2009-05-24 @ 18:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0